کد مطلب: 

213311
در پی دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اپراتورها برای رفع سریع اختلالات اینترنتی؛

معاون رگولاتوری: 85 درصد اختلالات اینترنتی مرتفع شد/ فعالیت‌ها تا رفع همه‌ی اختلالات ادامه می‌یابد

معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت: در حال حاضر با تلاش های به عمل آمده و مستقل از روالهای متداول مالی، اداری و ... به صورت بسیج همه امکانات و نفرات حجم اختلالات اینترنتی تا 85 درصد مرتفع شده و همچنان تا رفع کلیه اختلالات فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت.
معاون رگولاتوری: 85 درصد اختلالات اینترنتی مرتفع شد/ فعالیت‌ها تا رفع همه‌ی اختلالات ادامه می‌یابد

به گزارش سیتنا، مجید حقی در خصوص نتیجه دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رفع اختلالات اینترنتی، گفت: با توجه به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تاکید وی بر رسیدگی سریع و موثر در خصوص اختلالات رخداده در سرویس‌های اینترنتی کارگروهی از روز گذشته با حضور مدیران عامل و تیم‌های فنی شرکت‌های ارایه کننده خدمات اینترنتی و با محوریت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تشکیل و موارد رفع اشکالات و اختلالات در جلسات فشرده و آنلاین پیگیری شد.

وی ادامه داد: اولویت‌های کارگروه‌های تشکیل شده به ترتیب رفع اختلال کسب کارهای فعال در بستر اینترنت، برنامه های کاربردی پرطرفدار و دیگر کاربردها می باشد.

معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص نتیجه این اقدامات گفت: در حال حاضر با تلاش های به عمل آمده و مستقل از روالهای متداول مالی، اداری و ... به صورت بسیج همه امکانات و نفرات حجم اختلالات تا 85 درصد مرتفع شده و همچنان تا رفع کلیه اختلالات فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر پیگیری مداوم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: در این میان برخی شرکت های کوچکتر هنوز موفق به رفع نواقص نشده اند که تذکرات و اخطار لازم داده شده و لازم است تلاش بیشتری داشته باشند و در صورت استمرار لیست این شرکتها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-24 15:09

افزودن دیدگاه جدید