کد مطلب: 

213136

بهبود قابل توجه شاخص‌های کیفی سرویس در شرکت مخابرات طی سه ماه اخیر

"بر اساس اطلاعات به دست آمده و سنجش های انجام گرفته شده، متوسط زمان پاسخ دهی سیستم در کل کشور از حدود ۱۱۰ میلی ثانیه در اسفند ۹۶ به حدود ۳۰ میلی ثانیه در انتهای اردیبهشت ۹۷ کاهش یافته است".
بهبود قابل توجه شاخص‌های کیفی سرویس در شرکت مخابرات طی سه ماه اخیر

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با انتشار نموداری در اینستاگرامش نوشت:

در راستای بهبود شاخص های کیفی سرویس و بهبود کیفیت تجربه مشتری (QoE) ، شرکت مخابرات ایران نسبت به طراحی و اجرای سیستم DNS پکپارچه شرکت در پنج نقطه کشور اقدام نمود. در حال حاضر سه نقطه از این پنج نقطه اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفته است و راه اندازی دو نقطه دیگر در ماه آتی انجام می پذیرد.
بر اساس اطلاعات به دست آمده و سنجش های انجام گرفته شده، متوسط زمان پاسخ دهی سیستم در کل کشور از حدود ۱۱۰ میلی ثانیه در اسفند ۹۶ به حدود ۳۰ میلی ثانیه در انتهای اردیبهشت ۹۷ کاهش یافته است.
همچنین با استفاده از قابلیت DNS Anycast در سیستم پیاده سازی شده، ضریب دسترسی پذیری سیستم بهبود یافته به نحوی که در صورت بروز مشکل در یکی از سیستم ها، بدون ایجاد وقفه و اختلال درسرویس مشترکین، درخواست مشترکین به نزدیکترین سیستم در نقاط دیگر راهیابی میشود.
هدف گذاری انجام شده در این حوزه، کاهش زمان پاسخ سیستم به زیر ۲۵ میلی ثانیه است که با بهره بردای از دو نفطه باقی مانده پروژه به این هدف خواهیم رسید. ان شاء الله

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-20 12:03

افزودن دیدگاه جدید