کد مطلب: 

212290

توضیح مدیرعامل همراه اول پیرامون سرویس‌های شبیه به بخت آزمایی و لاتاری

مدیرعامل همراه اول، گفت: شکایات زیادی از مشترکین داشتیم که نام نمی‌برم ولی مشترک عضو می‌شود و از او هزینه ای دریافت می کنند، هزینه را توزیع می کنند و خودرویی هدیه می دهند که هیچ ربطی به کسب و کار ما ندارد.
توضیح مدیرعامل همراه اول پیرامون سرویس‌های شبیه به بخت آزمایی و لاتاری

به گزارش خبرنگار سیتنا، حمید فرهنگ، مدیرعامل همراه اول در مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده این شرکت، گفت: سرویس‌های ارزش افزوده در یک سری نقاط کاهش یافته است که درست می‌باشد. به عنوان سهامدار یکی از مطالبات در این جلسه در کنار مسائل مالی می توانست این باشد که چرا همراه اول به این بزرگی وارد کسب و کارهایی شده است که نه مشروع است و نه وجیه؟

وی ادامه داد: مثال‌های آن را زیاد مشاهده کرده ایم، بیشتر از آن که کسب و کار همراه اول باشد شبیه به بخت آزمایی و لاتاری است.

فرهنگ، اظهار کرد: طبیعتا همراه اول نگاهش را از مدتها قبل حتی قبل از مدیریت بنده از این مدل برداشته است و با تدابیری که مدیریت وقت انجام دادند خدمات ارزش افزوده را سر و سامان دادیم؛ به این معنا که بحث متمرکز شدن را داشتیم که مشترکین بدون فرایندی وارد سرویس نشوند.

وی گفت: شکایات زیادی از مشترکین داشتیم که نام نمی‌برم ولی مشترک عضو می‌شود و از او هزینه ای دریافت می کنند، هزینه را توزیع می کنند و خودرویی هدیه می دهند که هیچ ربطی به کسب و کار ما ندارد.

فرهنگ ادامه داد: ما در حوزه ارزش افزوده دوست داریم به مردم سرویس ارائه دهیم و اتفاق خوبی که در چهار الی پنج ماه گذشته رخ داده است، رشد 20 درصدی سرویس‌های ارزش افزوده است که از مسیر لاتاری و بخت آزمایی نبوده است.

مدیرعامل همراه اول، گفت: ارائه‌ی سرویس‌های فاخر داشته ایم و فکر می کنیم 400 میلیاردی که گفته اند در واقع ارزش افزوده را رشد بزرگی در برنامه عملیاتی خواهیم داشت.

وی در پایان اظهار کرد: بحث centralize کردن به شدت قابل دفاع است چراکه حرکت مشهودی کرده است و مشترک بدون آنکه خودش بخواهد وارد سرویس نمی شود و مدل کسب و کار به سمت ارائه‌ی خدمات باید برود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-29 15:09

افزودن دیدگاه جدید