کد مطلب: 

211741

فاصله‌ی زیاد بین پرسنل و مدیران شرکت مخابرات ایران کاهش می‌یابد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد نکته‌ای که در طول مدت مدیریت اینجانب در شرکت مخابرات ایران به آن توجه داشته ام، فاصله زیاد بین پرسنل و مدیران است. که باید در اولین قدم، این فاصله ها کاهش یابد.
فاصله‌ی زیاد بین پرسنل و مدیران شرکت مخابرات ایران کاهش می‌یابد

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

در هفته گذشته و در اولین نشستی که به صورت آنلاین با کارکنان شرکت مخابرات داشتم موضوع پرسش و پاسخ با کارکنان را مطرح و بر اساس آن و توجه به دغدغه ها و مسائل همکاران، نشست آنلاین پرسش و پاسخ اینجانب با کارکنان 29 فروردین برگزار شد.
تمام 7000 سوال ارسالی از سوی کارکنان بررسی و در حوزه های طبقه بندی مشاغل، مزایای شغلی و رفاهیات، دستمزد و حقوق، یکپارچه سازی و ساماندهی نیروهای پیمانکاری و تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی، طبقه بندی شد و به فراخور موضوع به تعدادی از سوالات پاسخ دادم.
در خصوص طرح یکپارچه سازی شرکت های پیمانکاری، در صددیم دو شرکت اصلی tci1 و شسکام توجه لازم را به پرسنل آن داشته و بر عملکرد شرکت های پیمانکار محلی، که به نیروی انسانی شان آن طور که باید، توجه نمی کنند نظارت کافی داشته باشیم.
در نظر دارم با ارتقا سطح دانش و تخصص هر دو مجموعه نیروهای رسمی و غیر رسمی و رفع تبعیض ها و ایجاد انگیزه در هر دو گروه، از پتانسیل تمامی کارکنان شرکت اعم از رسمی و پیمانکار، استفاده مناسب انجام شود. معتقدم تفاوت ها باید بر اساس عملکرد باشد.
همانطور که قبلا هم اشاره کردم؛ «سرمایه انسانی بالاترین سرمایه شرکت است»، پس با اتفاق نظر هیات مدیره، آیین نامه های کارکنان در جهت اعتلای این عزیزان و همسو با تورم و نیازها اجرا می شود. در بخش رفاهیات نیز با توجه به تامین مالی و منابع شرکت به دنبال ارائه خدمات بلند مدت و موثر هستیم.
نکته دیگری که در طول مدت مدیریت اینجانب در شرکت مخابرات ایران به آن توجه داشته ام، فاصله زیاد بین پرسنل و مدیران است. که باید در اولین قدم، این فاصله ها کاهش یابد.
ایثارگران عزیز نیز بدانند که همان الزامات زمان دولتی بودن را اجرا و فراتر از قانون به آن ها رسیدگی می کنیم.
از معاونت سرمایه انسانی خواسته ام با بررسی مسایل مربوط به بخش خصوصی و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل همه قوانین اجرا و نظارت بر پیمانکاران بیشتر شود.
تمامی سوالات جمع آوری شده، برای پاسخگویی به تک تک آنها، به معاونت ها ارسال می شود و تلاش ما این است که در اولین فرصت به تمامی سوالات و ابهامات موجود در شرکت پاسخ داده شود و رضایت و انگیزه کارکنان بیش از پیش فراهم شود تا با همفکری و همیاری همه‌ی شما عزیزان گام های بلندی را در جهت رسیدن به اهداف توسعه شرکت برداریم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-19 13:15

افزودن دیدگاه جدید