کد مطلب: 

210327

ظهور بازاری تازه برای گوشی‌های میان رده

Huawei به‌عنوان یک برند جهانی در زمینه اسمارت فون، دارای سری استثنایی از گوشی‌های پیشرفته در بخش پریمیوم مانند سری Mate 10 است. با این‌حال، این نام تجاری اهمیت طبقه در حال رشد در سطح متوسط را به رسمیت شناخته و دارای طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های عرضه‌شده همانند سری nova است.
ظهور بازاری تازه برای گوشی‌های میان رده

به گزارش سیتنا، بازار هدف و مصرف‌کننده امروز در حال تغییر هستند. دوران صرفاً “خرید باعجله” به‌پایان رسیده است و شاهد این هستیم که خریدهایی با دقت و باهدف مشخص روی کار آمده است. شاهد این تغییرات در صنعت گوشی‌های هوشمند نیز هستیم. در حالی‌که برای دستگاه‌های رده‌بالا مشتریان خاص خودش وجود دارد، بخش گوشی‌های هوشمند متوسطه به‌سرعت در حال محبوب شدن هستند. استفاده از نوآوری‌های منحصربه‌فرد و ویژگی‌های مشترک در دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه با دستگاه‌های بالا رده، عاملی است که این محبوبیت را میان مردم زیادتر کرده است.

بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند در طبقه‌بندی میان رده‌های بازار به دنبال تعادل بین ویژگی‌های پیشرفته و قیمت رقابتی هستند. در حال حاضر انتظار می‌رود نوآوری و ویژگی‌های مطرح بدون هزینه‌های بالا در قالب تکنولوژی‌های قابل‌توجه در پکیج‌های مقرون‌به‌صرفه قرار بگیرد. به زبان دیگر می‌بایست در این طبقه‌بندی بهترین‌ها را با ارزان‌ترین قیمت دور هم جمع کرد.

هوآوی به‌عنوان تعریفی از این شعار است. شعار هوآوی این است که زندگی مردم را از طریق تکنولوژی به قدرت برساند و هدف آن تأمین نیازهای کاربران است. این شرکت با تعهد خود به تحقیق و توسعه، با بیش 45 میلیارد دلار درزمینهٔ تحقیق و توسعه در طول 10 سال گذشته سرمایه‌گذاری کرده است و در میان 10 برند تجاری برتر در تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری جهانی قرار دارد. Huawei به‌عنوان یک برند جهانی در زمینه اسمارت فون، دارای سری استثنایی از گوشی‌های پیشرفته در بخش پریمیوم مانند سری Mate 10 است. با این‌حال، این نام تجاری اهمیت طبقه در حال رشد در سطح متوسط را به رسمیت شناخته و دارای طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های عرضه‌شده همانند سری nova است.

سری Huawei nova به خاطر ویژگی‌های دوربین مطرح خود، با قابلیت‌های تصویربرداری حرفه‌ای شناخته‌شده است که عکس‌های عالی را در شرایط نوری کم تولید می‌کنند. با مگاپیکسل بالاتر در دوربین‌های جلو و عقب، بهینه‌سازی نور کم، حالت‌های زیبایی و پرتره و گرفتن عکس با کمک ژست حرکتی، مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیشرفته را با قیمت معقول در خود جای‌داده است. Huawei nova 2 Plus، که در اواسط سال گذشته معرفی شد، استقبال استثنایی را در دنیا دریافت کرد، که در این رده کاملاً قابل‌توجه است.

با توجه به تقاضای فعلی برای تلفن‌های هوشمند رده متوسط، انتظار می‌رود که در سال جاری تعداد بیشتری از برندها را در این بخش ببینیم.هواوی به زودی با عرضه گوشی huawei nova3e قصد دارد استانداردهای مورد انتظار کاربران از گوشی های موسوم به میان رده را باز تعریف کند پس منتظر خبرهای بیشتر در این ارتباط باشید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-24 20:35

افزودن دیدگاه جدید