کد مطلب: 

208768
مهندس آذری جهرمی در سمینار نقش ICT در توان افزایی زنان:

در کسب و کارهای مبتنی بر ICT موضوع جنسیت مطرح نیست/ استفاده از بانوان در وزارت ارتباطات برای ویترین و شعار نیست/ به خانمی که اختلاس، فساد و یا تبانی کرده باشد برخوردیم/ در امور مالی و اداری وزارت ارتباطات از ظرفیت بانوان استفاده می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه موضوع توانمندسازی زنان در حوزه ICT در وزارت ارتباطات در حال پیگیری است، افزود: نگاه رییس جمهوری و وعده های انتخاباتی ایشان که افزایش نقش زنان در مناصب مدیریتی بود، نه برای رفع مسوولیت که به صورت واقعی انجام می شود.
در کسب و کارهای مبتنی بر ICT موضوع جنسیت مطرح نیست/ استفاده از بانوان در وزارت ارتباطات برای ویترین و شعار نیست/ به خانمی که اختلاس، فساد و یا تبانی کرده باشد برخوردیم/ در امور مالی و اداری وزارت ارتباطات از ظرفیت بانوان استفاده می‌شود

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی در سمینار نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در توان افزایی زنان با اشاره به اینکه در عصر انقلاب صنعتی و ثمره آن اقتصاد دیجیتال، مهمترین عامل نوآوری و خلاقیت است، افزود: نوآوری و خلاقیت خمیرمایه رشد آینده دنیا است.

وی با اشاره به اینکه این خلاقیت و نوآوری در ذهن جوانان و مردم است، تاکید کرد: در اصل در زیست بوم کسب و کارهای نوپا، بهتر کردن یک محصول مطرح است و به همین دلیل از هر گروهی می توانند در این حوزه فعالیت داشته باشند.

آذری جهرمی با بیان اینکه در کسب و کارهای مبتنی بر ICT موضوع جنسیت مطرح نیست، گفت: اگر در این چرخه زنان را نادیده بگیریم به این معنی است که 50 درصد ظرفیت کشور را نادیده گرفتیم و این در صورتی است که استفاده از ظرفیت زنان یک ضرورت در کشور می باشد.

وی با اعلام اینکه زنان موفقی در شرکت های حوزه ICT  مشغول به فعالیت هستند، افزود: فعالیت در کسب و کارهای حوزه ICT  به شکلی است که زنان در کنار فعالیت در این حوزه می توانند به وظایف مادرانه خود هم بپردازند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید به اینکه باید ما این فرصت را مغتنم بدانیم، گفت: باید موانع را برای بانوان برداریم و اعتماد به نفس آنان را برگردانیم و با نگاه دین و مکتب بتوانیم در عرصه اقتصادی از آنان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع توانمندسازی زنان در حوزه ICT  در وزارت ارتباطات در حال پیگیری است، افزود: نگاه رییس جمهوری و وعده های انتخاباتی ایشان که افزایش نقش زنان در مناصب مدیریتی  بود، نه برای رفع مسوولیت که به صورت واقعی انجام می شود.

آذری جهرمی تصریح کرد: در تحقیقات ما در این عرصه به موردی که خانمی اختلاس، فساد و یا تبانی کرده باشد برخورد نکردیم.

وی با تاکید به اینکه استفاده از بانوان در وزارت ارتباطات برای ویترین و شعار نیست، افزود: به تمامی معاونین و مدیران تاکید شده است که در امور مالی و اداری از ظرفیت بانوان استفاده شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-27 12:36

افزودن دیدگاه جدید