کد مطلب: 

206761

فصلی نوین از همکاری‌های دولت با شرکت مخابرات ایران شکل خواهد گرفت

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با رئیس سازمان تنظیم مقررات، گفت: رویکرد شرکت مخابرات ایران، توسعه زیرساخت های مخابراتی و تعامل با اپراتورها در چارچوب مصوبات رگولاتوری است.
فصلی نوین از همکاری‌های دولت با شرکت مخابرات ایران شکل خواهد گرفت

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری در این دیدار که امروز سه شنبه سوم بهمن ماه برگزار شد، خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات ایران همواره در چارچوب مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات فعالیت می کند.

صدری در این دیدار اعلام کرد: در مورد مباحث مربوط به عمده فروشی و همچنین تامین نیازهای زیرساختی اپراتورها تابع مصوبات ابلاغی سازمان تنظیم مقررات هستیم، به گونه ای که با تعاملات گسترده بین اپراتوری در چارچوب مصوبات بالادستی، بازار کنونی ICT کشور قابلیت گسترش و اشتغال زایی بیشتر را دارد.

مهندس حسین فلاح جوشقانی، نیز در این دیدار با اشاره به نقش ویژه شرکت مخابرات ایران در بین اپراتورهای ارتباطی کشور خاطر نشان کرد: حرکت مجموعه مخابرات در چارچوب مصوبات رگولاتوری و حمایت از شرکت های نوپا، استارتاپ ها و شرکتهای دانش بنیان علاوه بر افزایش سهم بازار ارتباطات، موجب تامین منافع دوسویه برای این شرکت ها و شرکت مخابرات ایران خواهد شد.

مهندس فلاح و مهندس صدری در این دیدار ابراز امیدواری کردند؛ پتانسیل گسترده شرکت مخابرات در تامین ارتباطات ثابت و سیار، آغازگر فصلی نوین از همکاری های میان بخشی مجموعه وزارت ارتباطات با شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین اپراتور ارتباطی کشور باشد.

در ادامه ی این دیدار، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مباحث مورد نظر در خصوص تعامل دوسویه بین شرکت مخابرات و رگولاتوری را بررسی کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-23 17:15

افزودن دیدگاه جدید