کد مطلب: 

206376

قیمت بیت‌کوین به زیر ۱۰ هزار دلار سقوط کرد

با ادامه کاهش ارزش بیت‌کوین، قیمت این ارز دیجیتال چهارشنبه ۲۷ دی ماه (۱۷ ژانویه) به کمتر از ۱۰ هزار دلار سقوط کرد. این در حالی است که بیشتر از یک ماه پیش (دسامبر ۲۰۱۷) قیمت آن تا حدود بیست هزار دلار هم بالا رفته بود.
قیمت بیت‌کوین به زیر ۱۰ هزار دلار سقوط کرد

به گزارش سیتنا به نقل از بی بی سی، یکی از دلایل سقوط ارزش ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر نگرانی از وضع احتمالی قوانین سختگیرانه توسط دولت‌های مختلف است که باعث شده سرمایه‌گذاران زیادی به فروش این ارز دیجیتال دست بزنند.

چین، کره جنوبی و آلمان گفته‌‌اند ممکن است در روزهای آتی اقدامات محدودکننده‌ای را درباره ارزهای دیجیتال در دستور کار خود قرار دهند.

بیت‌کانکت یکی از صرافی‌های عمده آنلاین که ارائه‌کننده ارزهای دیجیتال است (۱۶ ژانویه) اعلام کرد که به دلیل قوانین سختگیرانه دولت‌ها و حملات سایبری به فعالیت خود خاتمه می‌دهد.

بیت‌کوین یک روش پرداخت دیجیتال است که بر مبنای رمزنگاری و با شبکه‌ای از کامپیوترها ممکن می‌شود. بیت‌کوین بانک مرکزی یا هیچ مرکز دیگری ندارد و نقل و انتقال‌ها با تایید در شبکه ممکن می‌شود.

با افزایش استقبال از این ارزهای دیجیتال در ماه‌های اخیر تقاضا در بازار افزایش یافت و قیمت بیت‌کوین بصورت نجومی بالا رفت تا جایی که در اوایل دسامبر قیمت آن به حدود ۲۰ هزار دلار رسید. در همان زمان عده‌ای این جهش قیمت را به حباب تشبیه کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-19 10:27

افزودن دیدگاه جدید