کد مطلب: 

205191
مدیرعامل آپارات در گفت‌وگو با سیتنا:

تاثیر تعرفه‌های جدید اینترنت در رشد سرویس‌های ویدیویی چشمگیرتر خواهد بود/ سیاست جدید وزارت ارتباطات دغدغه مصرف کاربران اینترنت را کاهش می‌دهد

مدیرعامل آپارات، گفت: اعلام تعرفه‌های جدید اینترنت بدون شک در رشد ترافیک داخلی تاثیر خواهد داشت و این تاثیر به ویژه در زمینه‌ی رشد سرویس‌های ویدیویی چشمگیرتر خواهد بود.
تاثیر تعرفه‌های جدید اینترنت در رشد سرویس‌های ویدیویی چشمگیرتر خواهد بود/ سیاست جدید وزارت ارتباطات دغدغه مصرف کاربران اینترنت را کاهش می‌دهد

"محمد جواد شکوری مقدم" در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ارائه‌ی تعرفه‌های جدید اینترنت غیرحجمی و منصفانه، گفت: مردم باید بسته‌های جدید اینترنت را خریداری کنند و طبیعتا با سیاست جدیدی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیش گرفته، دغدغه مصرف کاربران اینترنت نیز کاهش پیدا می‌کند، ولی صفر نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ارائه‌ی تعرفه‌های اینترنت در قالب جدید ارزشمند محسوب می‌شود، گفت: البته باید حداقل حدود دو هفته صبر کنیم تا بتوان برآورد درستی در این زمینه ارائه داد.

شکوری مقدم، گفت: اعلام تعرفه‌های جدید اینترنت بدون شک در رشد ترافیک داخلی تاثیر خواهد داشت و این تاثیر به ویژه در زمینه‌ی رشد سرویس‌های ویدیویی چشمگیرتر خواهد بود.

وی یادآور شد: در همین حال و در همین چند روز حدود 5 تا 8 درصد رشد ترافیک داشته‌ایم، اما مطمئن نیستم که این رشد ترافیک از ارائه‌ی بسته‌های جدید باشد و طبیعتا تاثیرات اعمال تعرفه‌های جدید در این چند روز خودش را به صورت کامل نشان نمی‌دهد و باید حدود دو هفته برای گرفتن برآورد درست صبر کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-06 21:01

افزودن دیدگاه جدید