کد مطلب: 

204261
رئیس هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات در گفت‌وگو با سیتنا:

وزارت ارتباطات از صادرکنندگان مخابراتی با اختصاص فاینانس پشتیبانی کند

رئیس هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران، اظهار داشت: پیشنهاد سندیکا به مجموعه‌ی وزارتخانه و شخص آقای مهندس جهرمی این است که بتوانند به منظور صادرات بیشتر در حوزه‌ی کشورهای همسایه و آفریقا برای منابع مالی، به صورت فایننس پشتیبانی کنند؛ چه از طریق پست بانک یا هر مسیر دیگری که مد نظرشان باشد.
وزارت ارتباطات از صادرکنندگان مخابراتی با اختصاص فاینانس پیشتیبانی کند

مهندس "حسین ریاضی" در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون برنامه‌ی شرکت‌های عضو سندیکای صنعت مخایرات برای حضور در بازار بین الملل، گفت: یکی از اهداف هر شرکتی که در حوزه‌ی تحقیق و توسعه و تولید فعالیت می کند این است که بتواند به یک بازار بزرگ‌تری دسترسی پیدا کند.

وی ادامه داد: قطعا اکثر شرکت‌های داخلی روی بازار داخل ایران که یک بازار بزرگ است حساب می‌کنند، ولی بلافاصله بعد از آن در واقع هدف بعدی رفتن به بازار کشورهای همسایه و بعدا حضور در حوزه‌ی کشورهای آفریقایی است.

ریاضی اظهار داشت: آقای مهندس جهرمی هم جزو کسانی هستند که چه در گذشته و چه الان مدافع همچین موضوعی هستند و البته نیاز صادرات این است که منابع فاینانس داشته باشیم.

رئیس هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران، ادامه داد:  امروزه در حوزه‌ی ICT خریداران و مشتریان عادت کرده‌اند محصولات را چند ساله پرداخت کنند و نه نقدی.

ریاضی خاطرنشان کرد: بنابراین بنده قول می‌دهم اگر فاینانسی در حد بین سه تا پنج ساله و با ظرفیتی حدود 20 میلیون دلار در سال اول ایجاد شود، این رشد بزرگی برای صادرات خواهد شد.

وی در پایان گفت: پیشنهاد سندیکا به مجموعه‌ی وزارتخانه و شخص آقای مهندس جهرمی این است که بتوانند به منظور صادرات بیشتر در حوزه‌ی کشورهای همسایه و آفریقا برای منابع مالی، به صورت فاینانس پشتیبانی کنند؛ چه از طریق پست بانک یا هر مسیر دیگری که مد نظرشان باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-26 10:30

افزودن دیدگاه جدید