کد مطلب: 

204225
مدیر مخابرات منطقه‌ی تهران در گفت‌وگو با سیتنا، تاکید کرد:

تلاش برای ارائه‌ی بروز سرویس تلفن ثابت مخابرات بر بستر اینترنت

مدیر مخابرات منطقه‌ی تهران، گفت: سعی‌مان بر این است که مانند VDSL و ADSL ، سیپ‌فون (SIP PHONE) را که امکان ارائه‌ی تمامی امکانات تلفن ثابت در بستر اینترنت به جای بستر سیم مسی امکانپذیر است، بتوانیم در تهران به روز ارائه دهیم.
تلاش برای ارائه‌ی بروز سرویس تلفن ثابت مخابرات بر بستر اینترنت

مهندس سید غلامرضا عرب هاشمی که در غرفه‌ی سیتنا در هجدهمین نمایشگاه ایران تلکام حضور یافته بود، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون برنامه‌های جدید مخابرات منطقه‌ی تهران برای ارائه‌ی خدمات و سرویس‌های متنوع و بروز به کاربران، گفت: خوشبختانه در تلکام امسال رویکرد مخابرات ایران به ویژه منطقه‌ی تهران، ارائه‌ی سرویس‌های جدید بود و در این راستا سرویس "تانوما" (تار نوری مخابرات ایران) در راس این سرویس‌ها قرار داشت که زیرساخت‌ها را از اواسط سال گذشته شروع کردیم و مستمرا در مناطق مختلف تهران در حال ارائه‌ی سرویس هستیم.

مدیر مخابرات منطقه‌ی تهران، ادامه داد: در همین راستا و در فراخور نیازهای مشتریان، این زیرساخت‌ها را آماده می‌کنیم تا بتوانیم سرویس‌های ایده آل را به مشتریان محترم و متقاضیان ارائه دهیم.

عرب هاشمی خاطرنشان کرد: ویژگی دیگر که امسال در تلکام مدنظر داشتیم ارائه‌ی پهنای باند با سرعت یک گیگا بود که در حال حاضر قادر به ارائه‌ی این سرویس به متقاضیان هستیم.

وی اظهار داشت: ما سعی‌مان بر این است که مانند VDSL و ADSL ، سیپ‌فون (SIP PHONE) را که امکان ارائه‌ی تمامی امکانات تلفن ثابت در بستر اینترنت به جای بستر سیم مسی امکانپذیر است، بتوانیم در تهران به روز ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در تلاشیم تانوما را هم در اقصی نقاط  مناطق به روز ارائه دهیم، ولی در بعضی اماکن هنوز زیرساخت مناسبی فراهم نکرده‌ایم.

عرب هاشمی ادامه داد: ما سعی کرده‌ایم در حوزه‌ی پشتیبانی به گونه ای عمل کنیم که 7 در 24 و شبانه روز پاسخگوی عزیزان در سامانه‌ی 2020 خودمان باشیم.

مدیر مخابرات منطقه‌ی تهران، گفت: تا پایان امسال سعی می کنیم محدودیت پاسخگویی در مراکز تهران را برداریم و هر مشتری بتواند با مراجعه به هر مرکزی، نیازش را رفع کند، ضمن اینکه تلاش عمده‌ی ما بر این است که تمام سرویس‌ها را بر بستر پورتال مخابرات TCI.IR ارائه دهیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-24 11:45

افزودن دیدگاه جدید