کد مطلب: 

203898

استارتاپ‌های برتر الکامپ به جیتکس 2017 اعزام شدند

استارتاپ های برگزیده نمایشگاه الکامپ بیست و سه با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به جیتکس 2017 اعزام شدند.
استارتاپ‌های برتر الکامپ به جیتکس 2017 اعزام شدند

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، استارتاپ های تحلیل ارتباط برنا، موزرا، کامنت ماینر که  عنوان سه رتبه نخست الکام استارز 96 را از آن خود کردند و همین‌طور استارتاپ های کیف پول شخصی نیو، پونز، اسمارت وای فای، فیدار، لینکپ و باشگاه فرهنگی شباویز با حمایت سازمان به نمایشگاه جیتکس 2017 فرستاده شدند.

استارتاپ های ایرانی که در نمایشگاه جیتکس حضور یافتند در حوزه های ابزارهای آنلاین، رسانه های دیجیتال، فین تک، زیرساخت شبکه، بازاریابی دیجیتال، اینترنت اشیا و آموزش و پرورش فعال هستند و بازدیدکنندگان و علاقه مندان می توانند در سالن زعبیل نمایشگاه جیتکس از غرفه نمایندگان ایرانی بازدید کنند.

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برای دومین سال پیاپی استارتاپهای برگزیده نمایشگاه الکام استارز را به یک رویداد بین المللی فرستاده است تا علاوه بر اینکه بهترین کسب و کارهای نوپای ایرانی را با بازارهای جهانی آشنا سازد و فرصت یافتن سرمایه گذار خارجی و ورود به عرصه های بین المللی را برایشان فراهم سازد.

سال گذشته 10 استارتاپ برتر الکام استارز 95 به نمایشگاه سبیت 2017 که فروردین ماه امسال برگزار شد، فرستاده شدند و امسال نیز برندگان الکام استارز 96 فرصت حضور در جیتکس 2017 را به عنوان جایزه تجربه می کنند.

سی و هفتمین دوره نمایشگاه و هفته فناوری جیتکس 2017 از تاریخ 16 تا 20 مهرماه (هشتم تا دوازدهم اکتبر) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-07 16:36

افزودن دیدگاه جدید