کد مطلب: 

203788
بخش اول/ دبیرکل اتحادیه‌ی بین‌المللی مخابرات در گفت‌وگو با سیتنا:

وزیر ارتباطات ایران تلاش دارد که صنعت ICT ایران را برای همکاری با سایر کشورهای دنیا نزدیک کند

دبیرکل اتحادیه بین‌المللی مخابرات، گفت: وزیر ارتباطات ایران را بسیار علاقه مند دیدم که تلاش دارد صنعت ICT ایران را برای همکاری با سایر کشورهای دنیا نزدیک کند و همین طور در تلاش است که ارتباط ایران با ITU را بیش از پیش نزدیک کند.
وزیر ارتباطات ایران تلاش دارد که صنعت ICT ایران را برای همکاری با سایر کشورهای دنیا نزدیک کند

"هولین ژائو" که پس از دیدار اختصاصی با دست‌اندرکاران سیتنا به عنوان نماینده‌ی نمایشگاه های ITU در ایران، به سوالات خبرنگار سیتنا در بوسان کره جنوبی پاسخ می‌گفت، در ارزیابی از اهمیت حضور پاویون ایران در نمایشگاه‌های ITU، گفت: ایران کشوری بسیار مهم از لحاظ فرهنگی و تاریخی است و جایگاه استراتژیک مهمی در جهان و منطقه دارد، به همین دلیل حضور ایران در مجامع بین المللی حوزه‌ی ICT و نمایشگاه های ITU برای ما بسیار مهم است.

دبیرکل ITU در خصوص حضور پاویان ایران در نمایشگاه تلکام بوسان، هم خاطرنشان کرد: باعث افتخار ماست که امسال حضور ایران بسیار هدفمندتر بود؛ چراکه توجه ویژه ای به SMEها داشت، اگرچه سال گذشته هم ایران حضور خوبی داشت، ولی به نظر می رسد که امسال با آمادگی بیشتری در نمایشگاه حضور پیدا کرد.

ژائو ادامه داد: وزیر ارتباطات ایران هم امسال در نمایشگاه به ما ملحق شد و ما او را جوانی بااستعداد و خلاق یافتیم که تلاش دارد توانمندی ICT ایران را به بهترین شیوه در معرض دید دنیا قرار دهد.

دبیرکل ITU همچنین گفت: وزیر ارتباطات ایران را بسیار علاقه مند دیدم که تلاش دارد صنعت ICT ایران را برای همکاری با سایر کشورهای دنیا نزدیک کند و همین طور در تلاش است که ارتباط ایران با ITU را بیش از پیش نزدیک کند.

ژائو همچنین تاکید کرد: من دیدم که امسال حضور ایران بسیار متفاوت‌تر از سال گذشته بود و پروژه های خوبی را برای همکاری با سایر کشورهای دنیا معرفی کردند و من بر این باورم که شما پروژه های بسیار دیگری برای معرفی به صنعت ارتباطات دنیا دارید که به دلیل محدودیت مکانی نتوانستید همه آنها را در این نمایشگاه ارائه دهید.

دبیرکل ITU، گفت: امیدوارم سال آینده با همکاری سیتنا به عنوان شریک ITU، استارتاپ‌ها و پروژه‌هایی که توسط جوانان خلاق ایرانی در حال اجراست به دنیا معرفی شود.

گفت‌وگوی تفصیلی سیتنا با دبیرکل ITU طی روزهای آتی منتشر می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-03 09:18

افزودن دیدگاه جدید