کد مطلب: 

202315
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران:

از رئیس جمهور تشکر می‌کنم که یکی از معاونت‌های وزارت را برگزیدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: از رئیس جمهور تشکر می‌کنم که یکی از معاونان وزارت ارتباطات را برای مسئولیت این وزارتخانه در دولت دوازدهم برگزیده است.
از رئیس جمهور تشکر می‌کنم که یکی از معاونت‌های وزارت را برگزیدند

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی در حاشیه افتتاح مرکز داده شماره یک دولت، گفت: در یازده شهریور ماه 93 ، نقشه راه دولت الکترونیک توسط رئیس جمهور به ما ابلاغ شد. بر اساس آن دو نهاد رسمی کشور یعنی شورای عالی اداری و شورای عالی فناوری اطلاعات هر کدام تلاش هایی بر اساس نقشه راه انجام دادند و نتیجه آن این بود که آنچه مربوط به ساختار اداری کشور بود توسط سازمان امور استخدامی کشوری و شورای عالی اداری انجام شود و آنچه که مربوط به زیرساخت و  خدمات مختلفی که باید روی شبکه قرار می گرفت توسط شورای عالی فناوری اطلاعات انجام گیرد که یکی از بازوهای آن شامل سازمان فناوری اطلاعات و وزارت اقتصاد و دارایی بود که براین اساس در وزارت اقتصاد و دارایی این وزارتخانه، دبیرخانه ای تاسیس شد که همه مجوزهایی که در کشور برای تسهیل در کسب و کار ها وجود دارد را ساماندهی کند.

وی با اشاره به اینکه حدود 35 ماه است فعالیت در این زمینه انجام شده است، ادامه داد: اگر امروز دولت الکترونیک افتتاح می شود مجموعه ای از دستگاههای دولتی دخیل هستند.

وزیر ارتباطات اظهار کرد: تلاش های انجام شده موجب شد بتوانیم امروز در افتتاح دولت الکترونیک،  با حضور 51 دستگاه 440 خدمت را  بهره برداری کنیم.

وی با بیان اینکه دولت الکترونیکی شروعی برای ادامه همکاری های بین دستگاهی در جهت ارایه خدمت به مردم  است افزود: اکنون زیرساخت‌ها آماده شده  و مرکز داده دولت نشان می دهد که فعالیتهای متنوعی در دیتا سنترهای مختلف و مراکز پایشی ما چگونه 24 ساعته فعالیت می کنند و تمام هفته رصد می شوند.

واعظی همچنین درباره گزینه‌های پیشنهادی مطرح برای وزارت ارتباطات در دولت دوازدهم، گفت: از آقای رئیس جمهور تشکر می‌کنم که یکی از معاونت‌های وزارت را برگزیدند که اعلام آن از اختیارات رئیس جمهور است.

وی گفت: در لیست پیشنهادی تقریباً اکثر معاونان وزارت ارتباطات کاندید اصلی بودند که از این بابت از رئیس جمهور تشکر می‌کنم که نگاه اعتمادآمیزی به این وزارتخانه و مجموعه مسئولان آن داشته‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-08-01 14:05

افزودن دیدگاه جدید