کد مطلب: 

201822

TD-LTE مبین‌نت باز هم ارزان‌ شد

علاقه‌مندان می‌توانند مودم اینترنت پرسرعت مبین‌نت را به همراه سیم‌کارت و 10 گیگابایت حجم روزانه و 10 گیگابایت حجم شبانه به‌جای 200 هزار تومان تنها با پرداخت 130 هزار تومان خریداری کنند.
TD-LTE مبین‌نت باز هم ارزان‌ شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین نت، خرید مودم TD-LTE مبین‌نت 70 هزار تومان ارزان شد که با این کاهش قیمت، علاقه‌مندان می‌توانند مودم اینترنت پرسرعت مبین‌نت را به همراه سیم‌کارت و 10 گیگابایت حجم روزانه و 10 گیگابایت حجم شبانه به‌جای 200 هزار تومان تنها با پرداخت 130 هزار تومان خریداری کنند. این درحالی است که پیش از این، خرید حجم اضافه (گیگ) به حداکثر 3 هزار تومان کاهش پیدا کرده بود.

تا به‌حال امکان اتصال به اینترنت پرسرعت TD-LTE تا سرعت 40 مگابیت بر ثانیه در شهرهای تهران، ری، کرج، مشهد، کیش، ارومیه، قم، اهواز، گرگان، شیراز، بندرعباس، بوشهر، رشت و شهر لواسان فراهم شده است و روند توسعه‌‌ی شبکه در شهرهای دیگر همچنان ادامه دارد.

علاقه‌مندان به استفاده از این فرصت و خرید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت مبین‌نت به نشانی www.mobinnet.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 1575 تماس بگیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-02 10:29

افزودن دیدگاه جدید