کد مطلب: 

201711

مهمترین پروژه‌ی دولت یازدهم در حوزه‌ی ICT

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات به طور جدی ورود کردیم و در این دولت این مهمترین پروژه ما بود که فاز اول در هفته دولت سال قبل و فاز دوم آن در دهه فجر همان سال و فاز سوم آن بزودی اجرا می شود.
مهمترین پروژه‌ی دولت یازدهم در حوزه‌ی ICT

به گزارش سیتنا، در ادامه سفر  دکتر واعظی به استان گلستان و در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های حوزه ICT این استان با اشاره به اینکه دکتر روحانی در دولت یازدهم جناحی نبود و در دولت دوازدهم نیز جناحی نخواهد بود، افزود: وحدت موجود در استان شما الگویی برای کشور و دنیا است.

دکتر واعظی تاکید کرد: در استان شما مسوولین دلسوزی هستند که تلاش دارند استان را به سمت استان الکترونیک حرکت دهند و این دغدغه از روزهای آغاز بکار استاندار گلستان وجود داشته است.

وی با اشاره به سفر خود در آغاز فعالیت در دولت یازدهم، گفت: در آغاز دولت تدبیر و امید هیچ شهر استان 3G و 4G نبوده است که تا پایان سال همه شهرها به این شبکه متصل می شوند.

وزیر ارتباطات در بخش دیگر از سخنان خود به شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد و اظهار داشت: برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات به طور جدی ورود کردیم و در این دولت این مهمترین پروژه ما بود که فاز اول در هفته دولت سال قبل و فاز دوم آن در دهه فجر همان سال و فاز سوم آن بزودی اجرا می شود.

وی یادآور شد: همه باید خود را مخاطب فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال و کسب کار بدانیم و ما خود را موظف کرده ایم که 130 هزار شغل ایجاد کنیم و مسئله کسب و کار را جدی گرفته ایم.

دکتر واعظی به طرح تکاپو در حوزه اشتغال هم اشاره ای کرد و تصریح داشت: تفاهم نامه های طرح تکاپو را بطور جدی دنبال می کنیم.

وی درباره راه اندازی دولت الکترونیک هم خبر داد: در یک ماه و نیم آینده دولت الکترونیک شکل می گیرد.

وزیر ارتباطات همچنین به وضعیت نیروی انسانی متخصص در استان گلستان اشاره کرد و افزود: در گلستان مشکل نیروی انسانی خلاق نداریم  و امیدوارم بتوانیم همانگونه که زیر ساخت ها در این استان رشد داشته، اشتغال نیز رشد داشته باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-06-27 10:10

افزودن دیدگاه جدید