کد مطلب: 

200807

تشکر دکتر واعظی از اپراتورهای ارتباطی کشور برای برقراری شبکه ارتباطی پایدار در انتخابات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از سازمان ها و اپراتورهای ارتباطی کشور به دلیل برقراری شبکه ارتباطی پایدار در ایام انتخابات،‌ تشکر کرد.
تشکر دکتر واعظی از اپراتورهای ارتباطی کشور در برگزاری انتخابات

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی در جلسه شواری فنی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشکر از مدیران و مسوولان سازمان های و شرکت های ارتباطی کشور، افزود: در جریان بازدید هایی که در روزهای گذشته از ستاد انتخابات کشور و  مرکز فرماندهی و کنترل شبکه ارتباطی کشور در وزارت ارتباطات داشتم، خوشبختانه روند فرآیند ارتباطات کشوردرجریان انتخابات به خوبی انجام و هیچ اختلالی در ارتباطات  گزارش نشد.

وی تصریح کرد: از شرکت ها، سازمان ها و اپراتورهای ارتباطی کشور همچون،  شرکت مخابرات ایران، سازمان فناوری اطلاعات، شرکت ارتباطات زیرساخت، همراه اول ، ایرانسل و رایتل که در فرآیند برقراری ارتباطات کشور در ایام برگزاری انتخابات  نقش موثری داشتند ، تشکر می کنم.

دکتر واعظی در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه ای که مردم ایران در 29 اردیبهشت ماه آفریدند اشاره کرد و گفت : این حماسه باعث عزت، اقتدار و انسجام و وحدت ملی شد و قطعا" مسوولیت دولت دوازدهم بیشتر می شود  تا  برای قدرشناسی از مردم ایران خدمت بیشتری انجام دهد و برای رفع مشکلات ، معیشت ، بیکاری و ایجاد رونق اقتصادی با اتکا و حمایت مردم، تلاش بیشتری کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود:  قطعا" این حماسه بزرگ باعث می شود که در عرصه بین الملل  توطئه های دشمن خنثی شود و اقتدار و جایگاه بین المللی ایران نیز، افزایش یابد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-20 18:38

افزودن دیدگاه جدید