کد مطلب: 

200440
توضیح وزیر ارتباطات در خصوص فیلترینگ سایت کارانه قالیباف؛

فیلترینگ سایت کارانه قالیباف توسط کمیته نظارت بر انتخابات و دادستانی صورت گرفته است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص فیلترینگ سایت کارانه قالیباف، گفت: این فیلترینگ از سوی کمیته نظارت بر انتخابات و دادستانی بوده است و این اقدام هیچ ارتباطی با وزارت ارتباطات و دولت ندارد.
فیلترینگ سایت کارانه قالیباف توسط کمیته نظارت بر انتخابات و دادستانی صورت گرفته است

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه امضا تفاهمنامه شرکت ایرانیان نت و MTN آفریقای جنوبی، در مورد بیانیه ستاد محمدباقر قالیباف مبنی بر اینکه فیلترینگ سایت کارانه از سوی دولت انجام شده است، گفت: اطلاعیه منتشر شده در ادامه ادعاهای بدون پایه و شعارهای بی اساسی است که ایشان می دهند؛ بطوریکه هرچه به فکرشان می آید را می گویند.

وی با اشاره به اینکه مردم روشن هستند و موضوع را بهتر می دانند، افزود: فیلترینگ سایت کارانه هیچ ارتباطی با وزارت ارتباطات و دولت ندارد؛ چراکه انتخابات ساز و کار خاص خودش را دارد و قانون مشخص کرده تا رفتار و عملکرد هر شش کاندیدا در جایی مورد بررسی قرار گیرد و تصمیم گیری در مورد آن شود.
 
وی با بیان اینکه مطابق روال برگزاری انتخابات این موضوع نیز در کمیته نظارت بر برگزاری انتخابات مورد بررسی قرار گرفته است، اظهار کرد: بر اساس روال در کمیته نظارت بر انتخابات که دولت در اقلیت است موضوع این سایت مطرح شده است، لذا کمیته تصمیم گرفته و دادستانی آن را ابلاغ کرده است.

واعظی تصریح کرد: من متاسفم برای کاندیدایی که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته و باید رجل سیاسی مذهبی باشد و باید قانون کشور و مسایل اخلاقی را رعایت کند، اما بدون مطالعه ستادشان با همان روش تخریبی بیانیه می دهند و می گویند دولت تخریب کرده است.
 
وی در پاسخ به این سوال که مگر ستاد آقای قالیباف از تصمیم کمیته نظارت بر انتخابات بی خبر است؟ پاسخ داد: مگر بقیه مطالبی را که می گویند واقعیت دارد؟! ولی با این حال برای عوام فریبی هر چیزی را به زبان می آورند و می گویند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-08 14:27

افزودن دیدگاه جدید