کد مطلب: 

200399

برگزاری هشتمین گردهمایی بخش ایران IEEE در دانشگاه خواجه نصیر

هشتمین گردهمایی بخش ایران IEEE، با حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد.
برگزاری هشتمین گردهمایی بخش ایران IEEE در دانشگاه خواجه نصیر

به گزارش سیتنا، این گردهمایی با حضور دکتر خاکی صدیق رئیس کنفرانس مهندسی برق و دانشگاه خواجه نصیر، دکتر شرافت رئیس بخش ایران IEEE، دکتر بدیع معاون پژوهش و توسعه ارتباطات علمی پژوهشگاه، دکتر عمادی رئیس کمیته جوانان متخصص IEEE و دیگر اعضای انجمن مذکور و اساتید و فرهیختگان این حوزه برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در گردهمایی مذکور ضمن توضیحاتی در خصوص IEEE،‌ کمیته های مربوطه و اعضای هیات رئیسه آن، کمیته جوانان متخصص IEEE و جایگاه و امکانات قابل ارائه و فعالیتهای آن نیز معرفی گردید.

این گزارش حاکی است، در بخش پایانی این گردهمایی، اهدای جوایز انجام شد و به همین منظور لوح تقدیری به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به پاس سالها حمایت آن از بخش ایران IEEE، اهدا گردید که دکتر بدیع به نمایندگی از پژوهشگاه این لوح را دریافت نمودند.

همچنین جوایز اساتید پیشکسوت در امر آموزش و پژوهش مهندسی برق، پژوهشگر برگزیده جوان مهندسی برق، پایان نامه های برگزیده در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و بانوی برگزیده مهندسی، مشاور برتر شاخه های دانشجویی، شاخه های برگزیده دانشجویی و ... نیز با حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات اهدا شد.

گفتنی است؛ بخش ایران IEEE یک نهاد غیر انتفاعی است که در راستای ارتقاء سطح علمی مهندسی برق، کامپیوتر و زمینه های مرتبط در کشور مشغول به فعالیت است. اهم این فعالیتها در ایجاد و حفظ ارتباط علمی و حرفه ای جامعه علمی کشور و جامعه بین المللی است. این امر باعث شده است که پژوهشهایی که در داخل کشور انجام می گیرد به روز بوده و در محافل بین الملل قابل عرضه باشد. پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات حامی فعالیتهای این مجموعه  در سالهای اخیر بوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-07 08:44

افزودن دیدگاه جدید