کد مطلب: 

200372
وزیر اطلاعات در پیش خطبه های نماز جمعه تهران:

وزارت اطلاعات امکان بهره وری سالم مردم از فضای مجازی را فراهم کرده است

وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات با رصد کامل کانالهای شبکه های اجتماعی صیانت و امنیت فعالان سیاسی را فراهم و از هر گونه انحراف جلوگیری کرده است.
وزارت اطلاعات امکان بهره وری سالم مردم از فضای مجازی را فراهم کرده است

به گزارش سیتنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در پیش خطبه های نماز جمعه این هفته تهران ضمن تبریک ایام شعبانیه، ولادت امام عصر (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و همچنین تسلیت به مناسبت شهادت مرزبانان کشورمان در سیستان و بلوچستان و کارگران معدن گلستان گفت:‌ در سنگر  سربازان  گمنام امام زمان (عج) بهترین و متدینترین فرزندان شما در وزارت اطلاعات جهت برقراری امنیت پایدار تلاش می‌کنند که مورد اعتراف همه در دا خل و خارج از کشور است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در لحظات تحویل سال عیدی خوبی به سربازان گمنام دادند و فرمودند در سال ۹۵  امنیت پایدار را تجربه کردیم، خاطرنشان کرد: افتخار سربازان گمنام امام زمان (عج) به مدال سربازی امام زمان (عج) است که امام (ره) به سینه آن‌ها آویخت و به مجاهدت خاموش است که مقام معظم رهبری آن‌ها را مفتخر به آن کردند.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به اینکه وزارت اطلاعات حرکت سرویس های اطلاعاتی را رصد  و موردهای جاسوسی را شناسایی کرده است و در این زمینه مورد تقدیر و تشکر مقام معظم رهبری قرار گرفته است ، افزود: وزارت اطلاعات در عرصه اطلاعات خارجی با همکاری دستگاه دیپلماسی و ارائه اطلاعات و هشدارهای به موقع در فراهم کردن بستر برای روابط سالم بین‌المللی تاثیرگذار بوده است.

وی به فعالیت های وزارت اطلاعات در حوزه مبارزه با جنگ سایبری اشاره کرد و گفت: وزارت اطلاعات در حوزه صیانت از امنیت فضای مجازی به جای پاک کردن صورت مسئله و بستن فضای مجازی، امکان بهره وری سالم مردم و مقابله با سوء‌استفاده های دشمن را فراهم کرده است و امروز وزارت اطلاعات بر فضای مجازی اشراف کامل دارد و با رصد کامل کانالهای شبکه های اجتماعی صیانت و امنیت فعالان سیاسی را مدنظر قرار داده و از هر گونه انحراف جلوگیری کرده است.

وی ادامه داد: امنیت برای حوزه فعالین سیاسی، فرهنگی و هنری مدنظر وزارت اطلاعات است و دستاوردهای عظیمی در این حوزه داشته ایم گفت:‌ به لطف خداوند بسیاری از زمینه های ناامنی و آشوب های اجتماعی با رویکرد وزارت کشور مرتفع شده است و در سه سال گذشته در شانزده آذرماه در اغلب دانشگاه ها برنامه داشتیم اما هیچ جا شاهد آشوب های اجتماعی نبودیم. چون خود دانشگاهیان را در برقراری آرامش شریک کردیم و امنیتی که به وسیله مردم ایجاد شود، پایدار خواهد بود.

علوی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم که امروز با اطلاعات ۸۰ میلیونی بتوانیم از امنیت و آرامش کشور صیانت کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-05 17:33

افزودن دیدگاه جدید