کد مطلب: 

200315

پیش‌بینی رشد ۶۲ درصدی درآمد توسعه دهندگان موبایلی تا سال ۱۴۰۰

"پیش بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۰ سهم توسعه‌دهندگان از اپلیکشن‌ها و بازی‌های موبایل (درآمد حاصل از فروش و تبلیغات درون برنامه‌ای) با رشد ۶۲ درصدی مواجه شده و به رقم ۷۵۶ هزار میلیارد تومان در جهان برسد که سرعت رشد توسعه دهندگان و استودیوهای بازی‌سازی در ایران در کنار ابزارهای معرفی مطلوب و بهینه می‌تواند سهم آن‌ها را از این مبلغ به شکل چشم‌گیری افزایش دهد".
پیش‌بینی رشد ۶۲ درصدی درآمد توسعه دهندگان موبایلی تا سال ۱۴۰۰

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، مسعود بوالحسنی، مدیرعامل آتی تل با بررسی تحلیل آمار ارایه شده از شرکت های تحقیقاتی در بازار اپلکیشن‌ها، بازی‌ها و تلفن‌های هوشمند، گفت: پیش بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۰ سهم توسعه‌دهندگان از اپلیکشن‌ها و بازی‌های موبایل (درآمد حاصل از فروش و تبلیغات درون برنامه‌ای) با رشد ۶۲ درصدی مواجه شده و به رقم ۷۵۶ هزار میلیارد تومان در جهان برسد که سرعت رشد توسعه دهندگان و استودیوهای بازی‌سازی در ایران در کنار ابزارهای معرفی مطلوب و بهینه می‌تواند سهم آن‌ها را از این مبلغ به شکل چشم‌گیری افزایش دهد. 

بوالحسنی ادامه داد: با تحلیل آمارهای مطرح شده، اهمیت معرفی درست اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها به کاربران بیش از پیش مطرح شده و شرکت آتی تل با همین نگاه توانسته است تا با ایجاد یک بستر مناسب برای توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها و استودیوهای بازی سازی به معرفی درست اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی اقدام کند.
 
این فعال حوزه نرم افزار، با تاکید بر بیشتر شدن استفاده کاربران ایرانی از اپلیکیشن‌های موبایلی به منظور انجام امور روزمره خود، از طریق مارکت‌های ایرانی و خارجی، گفت: معرفی و البته فرهنگسازی درست به منظور استفاده بهینه از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها، این نیاز را بیش از پیش در میان کاربران مطرح کرده است که از مرجعی بی‌طرف با نقد و بررسی درست این برنامه‌ها بتواند خوراک مورد نیاز خود را به نحوی مطلوب در اختیار گیرند و با انتخاب درست اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها بتوانند لذت بیشتری را از تکنولوژی برده و با انجام کارهای روزمره خود به صورت الکترونیکی، سهم مهمی هم در حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا ناشی از سفرهای غیرضروری داشته باشند.
 
مدیرعامل آتی تل، ادامه داد: هدف ما برای راه اندازی وب سایت «پانوشت» شناخت کامل ما از نیازهای مخاطبان ایرانی بوده و تلاش کرده‌ایم تا با تیمی حرفه‌ای علاوه بر نقد و بررسی اپلکیشن‌ها و بازی‌های موجود در بازار، در کنار معرفی برترین توسعه دهندگان و استودیوهای بازی‌سازی گام مهمی در هدایت کاربران ایرانی به استفاده از محصولات تولید داخل و بومی شده با نیازمندی‌های ایرانیان برداریم.
 
بوالحسنی افزود: ما در «پانوشت» با تولید محتوای متنی، صوتی و تصویری خود را به عنوان پل ارتباطی میان توسعه دهندگان و مصرف کنندگان نهایی می‌دانیم و معتقدیم می‌توانیم با ارایه خدمات رایگان به هر دو گروه، تجربه کاربری لذت‌بخشی را برای آن‌ها فراهم کنیم. 
 
مدیرعامل آتی تل با پاسخ به این سوال که «کاربران و توسعه دهندگان چگونه می‌توانند با «پانوشت» در ارتباط باشند؟»، گفت: وب سایت «پانوشت» به نشانی (panevesht.com) بیش از یک سال است که بر روی اینترنت قرار گرفته و تاکنون صدها اپلیکیشن و بازی را مورد نقد و بررسی حرفه‌ای قرار داده است. کاربران و توسعه دهندگان می‌توانند با مراجعه به صفحه درخواست و نقد و بررسی اپلیکیشن، اپلکیشن‌ها و بازی‌های مورد نظر خود را از طریق فرم‌های تعبیه شده در سایت به تیم تولید محتوای پانوشت ارسال کنند و منتظر نقد و بررسی آن باشند. تمامی خدمات نقد و بررسی اپلیکیشن‌ها در وب سایت «پانوشت» به رایگان صورت خواهد گرفت.
 
برای عضویت در کانال تلگرام پانوشت، کافی است اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.3 (74 رای)
سیتنا 5
2017-05-02 14:00

دیدگاه‌ها

تصویر امین
بسیار جالب و مفید بود ! ایول
ارسال شده توسط امین در 12 ارديبهشت 96 - 15:05

افزودن دیدگاه جدید