کد مطلب: 

199359

تلاش رگولاتوری برای رفع چالش‌های دارندگان پروانه Servco

مهمترین برنامه رگولاتوری پس از تجمیع و ساماندهی بیش از هزار و ۲۰۰ پروانه با محدودیت‌های جغرافیائی، سرویس و فناوری در قالب حدود ۶۰ پروانه دارای آزادی عمل در محدوده جغرافیائی، فناوری و خدمات، تنظیم روابط دارندگان پروانه شبکه و ارائه‌کنندگان خدمات است.
تلاش رگولاتوری برای رفع چالش‌های دارندگان پروانه Servco

به گزارش سیتنا، معاون بررسیهای فنی و صدور پروانه این سازمان با اعلام مطلب فوق گفت: بررسیهای رگولاتوری نشان می‌دهد دارندگان پروانه Servco در استفاده از شبکه اپراتورهای FCP، دارندگان پروانه شبکه بی‌سیم ثابت و یا شرکت مخابرات ایران برای ارائه خدمات موفقیت خوبی نداشتند که کمک به حل مسائل آنان در سال جاری در دستور کار سازمان قرار دارد.

صادق عباسی شاهکوه افزود: در زمینه مقررات عمده‌فروشی ظرفیت نیاز به تدوین مقررات برای رفع نقاط ضعف و کاستی‌ها داریم. البته پروانه‌های Servco ظرفیت‌های بسیاری برای فعالیت و ایجاد بازار دارند که متاسفانه اغلب دارندگان پروانه تاکنون نسبت به آنها توجه کافی نداشته و تنها در یک یا دو حوزه مشخص به ویژه در سرویسهای پایه تمرکز کرده‌اند که در آن زمینه بازیگران زیادی در بخش ICT وجود دارد.

وی استفاده از ظرفیت مقررات موجود، اصلاح یا وضع برخی مقررات جدید بویژه در زمینه عمده‌فروشی ظرفیت در شبکه ارتباطات ثابت برای افزایش رقابت، تنوع خدمات و افزایش حق انتخاب مشترکان را از راهکارهای پیش روی حل مشکلات دارندگان پروانه Servco عنوان کرد.

عباسی شاهکوه با اشاره به لزوم همفکری همه ذی‌نفعان در توسعه بازار ارتباطات کشور در زمینه خدمات ثابت از دارندگان پروانه Servco درخواست کرد نظرات و دیدگاههای خود را درباره راهکارهای رفع مشکلات موجود به سازمان منعکس کنند تا شاهد فعالیت بهتر دارندگان پروانه و توسعه خدمات و اشتغال‌زایی گسترده در این حوزه باشیم.

وی افزود: البته اعمال مقررات جدید مشکلات را بطور کامل حل نمی‌کند و لازم است دارندگان پروانه Servco با ارائه طرحهای تجاری جذاب و خلاقانه بازارهای جدیدی ایجاد کنند تا در پی فراهم شدن فضای رقابتی برد- برد بسیاری از مشکلات موجود حل شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-17 17:31

افزودن دیدگاه جدید