کد مطلب: 

199148
در گفت و گو با مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران؛

تشریح اهداف مهم حضور شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه ITU 2017 کره جنوبی

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، ضمن تشریح اهداف حضور شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه ITU 2017 بوسان، گفت: کره جنوبی جزو پنج کشور اول دنیا در زمینه فناوری اطلاعات محسوب می شود، لذا برگزاری این نمایشگاه فرصت مغتنمی است تا شرکت های فعال در این حوزه با حضور در آن با سرویس ها و تجهیزات مخابراتی کشورهای دیگر نیز آشنا شده و از آن استفاده کنند.
تشریح اهداف حضور شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه ITU 2017 کره جنوبی

مهندس "محمد رضا بیدخام" در گفت و گو با خبرنگار سیتنا پیرامون حضور شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه ای تی یو 2017 بوسان، اظهار کرد: آشنایی بیشتر فعالان و تاثیرگذاران صنعت ارتباطات دنیا با دستاوردهای شرکت مخابرات ایران در زمینه های مخابراتی و در حوزه های ارتباطی از جمله اهداف مهم حضور ما در نمایشگاه کره جنوبی است.

وی با بیان اینکه برند شرکت مخابرات ایران از قدیمی ترین برندها محسوب می شود، افزود: با توجه به این موضوع، از دیگر اهداف حضور ما، آشنایی کشورهای عضو ITU با برند مخابرات ایران است تا از ظرفیت ها و توانمندی های مخابرات ایران آگاهی یافته و ما نیز با تکنولوژی های روز  دنیا آشنا شویم.

وی در عین حال با بیان اینکه  شرکت مخابرات ایران دارای ظرفیت های بالای مخابراتی  است و می تواند پایگاه مناسبی برای کسب و کارهای بین المللی در سایر کشورهای منطقه باشد، گفت: برگزاری این نمایشگاه فرصت مغتنمی است تا شرکت های فعال در این حوزه با حضور در آن با سرویس ها و تجهیزات مخابراتی کشورهای دیگر نیز آشنا شده و از آن استفاده کنند.

بیدخام با اشاره به اینکه کره جنوبی جزو پنج کشور اول دنیا در زمینه فناوری اطلاعات محسوب می شود، اظهار کرد: تمامی سرویس ها و خدماتی که توسط مخابرات ایران به مردم ارایه می شود در این نمایشگاه معرفی می شود؛ بنابراین حضور در این نمایشگاه یکی از فرصت های مناسبی است که باید از آن بهره برد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، همچنین بیان کرد: ما تجارب و دستاوردهای مفید ارتباطی داریم که می تواند در کشورهای دیگر مورد استفاده قرار گیرد؛ در این راستا معرفی سرویس های مخابراتی به دیگر کشورها و استفاده از ظرفیت هایی که ما می توانیم از آن بهره بریم و البته بحث ارتباطات بین الملل، فرصتی مهم برای ما در راستای حضور در این نمایشگاه محسوب می شود.

وی در بخشی از سخنان خود به تفاهم نامه همکاری بین شرکت مخابرات ایران و شرکت مخابرات کره جنوبی (KT) که به منظور گسترش همکاری ها در زمینه توسعه خدمات مخابراتی، طراحی شبکه IT و انتقال دانش، در سال گذشته منعقد شده بود اشاره کرد و در عین حال به تجربه بالای کره جنوبی در عرصه گسترش شبکه های ICT تاکید کرد.

گفتنی است؛ نمایشگاه ITU TELECOM WORLD 2017 از سوم تا ششم مهرماه 1396 در بوسان کره جنوبی برگزار خواهد شد و شرکت های ایرانی نیز همانند نمایشگاه ITU Telecom World بانکوک، در قالب پاویون در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

بر اساس این گزارش ، در پی توافق برگزار کننده نمایشگاه های تلکام ایران با نماینده نمایشگاه های ITU در ایران (سیتنا) برای تغییر تاریخ برگزاری نمایشگاه تلکام سال 96 در خارج از محدوده برگزاری نمایشگاه بوسان کره جنوبی، مقرر شد که نمایشگاه ایران تلکام 2017 در تاریخ 24 تا 27 مهرماه 96 برگزار شود.

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی نمایشگاه اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-10 08:20

افزودن دیدگاه جدید