کد مطلب: 

198775

تسهیل ارتباط شرکت‌های‌دانش‌بنیان با نیروی انسانی کارآمد

رییس امور موسسات و شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: با توجه به اهمیت اشتغال فارغ‌التحصیلان و متخصصان دانشگاهی در شرکت‌های‌دانش‌بنیان و توسعه سرمایه انسانی در این شرکت‌ها، شرکت‌های‌دانش‌بنیان می‌توانند با شرایط ویژه و تخفیفات مناسب از خدمات سامانه استخدامی ایران تلنت استفاده کنند.
تسهیل ارتباط شرکت‌های‌دانش‌بنیان با نیروی انسانی کارآمد

به گزارش سیتنا، سیدمحمد صاحبکار رییس امور شرکت ها و موسسات دانش بنیان با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی در شرکت‌های‌دانش‌بنیان به عنوان مهم‌ترین سرمایه این شرکت‌ها، از توافقات صورت گرفته بین معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری و سامانه استخدامی ایران تلنت (www.irantalent.com) برای استفاده شرکت‌های‌دانش‌بنیان با تخفیف 40 درصدی خبر داد.

رییس امور شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان افزود: از این پس شرکت‌های‌دانش‌بنیان نوپا و تولیدی می‌توانند با تخفیف 40 درصدی از خدمات سامانه ایران‌تلنت در زمینه های استخدامی و نیز جذب کارآموز استفاده کنند. شرکت‌های‌دانش‌بنیان می‌توانند به متن کامل بیش از ۷۰۰ هزار رزومه از متخصصان و مدیران ایرانی به همراه اطلاعات تماس کارجویان منتخب دسترسی داشته باشند.

عضو هیات علمی پژوهشکده مطالعات فناوری همچنین گفت: بهره‌گیری شرکت‌ها از این سامانه در سالی که مزین به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است، می‌تواند اشتغال بهتر و متناسب‌تر متخصصان و کارجویان در شرکت‌های‌دانش‌بنیان را به دنبال داشته باشد.

تسهیلات نظام وظیفه تخصصی

صاحبکار با اشاره به مزایای تسهیلات نظام وظیفه تخصصی فعالان دانش‌بنیان گفت: با توجه به مزیت‌هایی که درباره تسهیلات نظام وظیفه تخصصی برای افراد فعال در شرکت‌های دانش بنیان فراهم شده است، ممکن است کارجویان و متخصصان علاقمند باشند فرصت‌های شغلی را صرفا در شرکت‌های‌دانش‌بنیان جستجو نمایند که در حال حاضر این امکان نیز در سامانه ایران تلنت فراهم شده است.

تخفیف 50 درصدی برای مسابقه فناورد

عضو هیات علمی پژوهشکده مطالعات فناوری درباره سایر برنامه های حمایتی معاونت علمی و فناوری رییس جمهور گفت: با توجه به اهمیت موضوع و دسترسی شرکت‌های‌دانش‌بنیان به منابع انسانی متخصص موردنیاز، در برنامه حمایتی دیگری که در همین رابطه و از سال گذشته آغاز شده است، شرکت‌های‌دانش‌بنیان می توانند از نتایج رقابت‌های تخصصی فن‌آورد با تخفیف 50 درصدی استفاده نمایند.

وی ادامه داد: شرکت‌ها می توانند در قالب این مسابقات، چالش‌های صنعتی و فناورانه خود را در معرض متخصصین قرار دهند که علاوه بر رفع چالش های آنها، به شناسایی و جذب منابع انسانی خبره و کارآزموده کمک شایانی می کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-09 00:08

افزودن دیدگاه جدید