کد مطلب: 

198392
به‌مناسبت آغاز سال 1396 و با سرویس "فیلم خانه"؛

امکان دسترسی رایتلی ها به مجموعه‌ای غنی از فیلم‌های ایرانی و خارجی

به‌مناسبت آغاز سال 1396 شمسی، مشترکان رایتل می توانند با سرویس "فیلم خانه" به مجموعه‌ای غنی از فیلم‌های ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشند.
امکان دسترسی رایتلی ها به مجموعه‌ای غنی از فیلم‌های ایرانی و خارجی

به گزارش سیتنا، رایتل پیشتاز در حمایت از هنر هفتم، غنی‌ترین مجموعه از فیلم‌های خارجی و ایرانی را در قالب سرویسی با عنوان "فیلم خانه" در اختیار علاقمندان به فیلم‌های سینمایی قرار داده است.

مشترکین رایتل می‌توانند برای استفاده از این سرویس و تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود، از طریق دیتای سیم‌کارت‌های رایتل با تلفن‌همراه یا تبلت خود ازفیلم‌خانه استفاده کنند.

این سرویس بر بستــر سیستم‌عامل‌های Android و iOS قابل اجرا است.

گفتنی است مشترکین در هنگام استفاده از فیلم‌خانه هزینه‌ای بابت خرید محتوا پرداخت نمی‌کنند لیکن تعرفه تبادل داده دیجیتال از محل بسته فعال مشترک (مصرفی یا آغازین) کسر خواهد شد. در صورتیکه مشترک هیچگونه بسته مصرفی یا آغازین فعالی نداشته باشد، هزینه تبادل داده دیجیتال معادل تعرفه عادی (خارج از بسته) برای هر کیلوبایت مصرف دیتا، از محل اعتبار ایشان کسر می‌شود.

در همین حال و به‌مناسبت آغاز سال 1396 شمسی، می‌توانید با سرویس "فیلم خانه" به مجموعه‌ای غنی از فیلم‌های ایرانی و خارجی از طریق http://filmkhaneh.rightel.ir دسترسی داشته باشید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-22 12:17

افزودن دیدگاه جدید