کد مطلب: 

197268
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به خبرنگاران:

فیلترینگ «ویز» با حکم قضایی انجام شد/ وقتی «ویز» جایگزین دارد چرا می خواهید حتما از آن استفاده کنید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص فیلترینگ نرم‌افزار مسیریاب «ویز»، گفت: آنچه در مورد فیلترینگ این نرم‌افزار وجود داشت حکمی از دادستانی بود و این تصمیم در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه رایانه‌ای گرفته نشده بود بلکه یک قاضی در این باره حکمی را صادر کرده بود.
فیلترینگ «ویز» با حکم قضایی انجام شد/ وقتی «ویز» جایگزین دارد چرا می خواهید حتما از آن استفاده کنید

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمود واعظی در حاشیه همایش اقتصاد مقاومتی در وزارت ارتباطات در پاسخ به سوالی که در خصوص فیلترینگ نرم‌افزار مسیریاب «ویز» مطرح شده بود، گفت: اگر زمانی یک قاضی حکمی دهد شما خلاف آن عمل می‌کنید؟

واعظی ادامه داد: آنچه در مورد فیلترینگ این نرم‌افزار وجود داشت حکمی از دادستانی بود و این تصمیم در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه رایانه‌ای گرفته نشده بود بلکه یک قاضی در این باره حکمی را صادر کرده بود و ما با توجه به اینکه این نرم‌افزار جایگزین‌های متعدد داشته این دستور را اجرا کردیم.

وزیر ارتباطات در عین حال گفت: اگر زمانی این نرم‌افزار به کسب و کارها مربوط می‌شد یا جایگزینی برای آن وجود نداشت ممکن بود ما مذاکراتی در این خصوص داشته باشیم اما زمانی که این نرم‌افزار دارای جایگزین است چرا بخواهیم حتما از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-07 17:35

افزودن دیدگاه جدید