کد مطلب: 

197256

عدم دسترسی به ویز (Waze)؛ سردرگمی مسافران و رانندگان تاکسی‌های اینترنتی

در پی اختلال در دسترسی به اپلیکیشن مسیریاب ویز (Waze)، رانندگان تاکسی‌های اینترنتی طی روزهای اخیر با مشکلات جدی در پیدا کردن مبدا مسافران و همچنین مسیریابی مواجه شده اند که این مشکلات مسافران این تاکسی یاب های اینترنتی را نیز دچار سردرگمی کرده است.
عدم دسترسی به ویز (Waze)؛ سردرگمی مسافران و رانندگان تاکسی‌های اینترنتی

به گزارش خبرنگار سیتنا، در پی اعمال محدودیت و اختلال دسترسی روزهای اخیر به اپلیکیشن مسیرباب ویز، از آنجا که بیشتر رانندگان اسنپ و تپسی با مسیرها و آدرس های شهری آشنا نیستند و در پیدا کردن مبدا مسافران و همچنین مسیریابی از ویز استفاده می کردند، با مشکل مواجه شده اند.

در همین حال مسافران این تاکسی‌های اینترنتی نیز که پیش از این، با درخواست خودرو از اسنپ و تپسی پس از دقایقی خودرو در اختیارشان قرار می گرفت و رانندگان نیز در طول مسیر با استفاده از مسیریاب ویز مسافران را در اسرع وقت به مقصد می رساندند، طی روزهای اخیر با مشکلات متعدد مواجه شده اند و بعضا ترجیح می دهند که از رانندگان تاکسی های آشنا به مسیرهای شهری به جای رانندگان اسنپ و تپسی استفاده کنند.

قابل ذکر است؛ اسنپ در یک اطلاع رسانی اعلام کرد که با توجه به در دسترس نبودن اپلیکیشن مسیریاب ویز (Waze) برای رانندگان بهتر است از مسیریاب‌هایی مشابه مانند گوگل مپ استفاده شود. اما مشخص است که این نرم افزارها اصلا کاربردی همچون برنامه Waze ندارند.

ادعا شده است که رانندگان با استفاده از اپلیکیشن مسیریاب ویز امکان می یافتند که محل های دوربین های کنترل سرعت و تخلفات رانندگی در سطح شهر را شناسایی کنند.

انتهای پیام http://www.citna.ir

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-06 18:18

دیدگاه‌ها

تصویر محمد
ما تنها کشوری هستیم که ابزاری برای رفاه مردم در نظر میگیریم و بعدش تمام راههای رسیدن به اون ابزار و می بندیم
ارسال شده توسط محمد در 19 مهر 97 - 09:56
تصویر حسین
سلام به خدا ما خلاف نمیکنیم که از دوربین و پلیس بترسیم فقط به خاطر دور زدن ترافیک ازش استفاده میکنیم من از امروز تقریبا بیکار شدم خدا کنه تجدیدنظر کنند. راننده اسنپ
ارسال شده توسط حسین در 01 آذر 96 - 13:21

افزودن دیدگاه جدید