کد مطلب: 

196829
چالش جدید رژیم غاصب صهیونیستی در مقابله با تهدیدات سایبری؛

افشای همکاری برخی شبکه‌های اجتماعی با رژیم غاصب صهیونیستی

جنگ سایبری علیه رژیم غاصب صهیونیستی مدت‌هاست که شروع شده است. از این رو دیگر نگرانی‌های دولت اسرائیل تنها به تهدیدات در فضای حقیقی محدود نمی‌شود و مقابله این حکومت غاصب با حملات سایبری نیز اهمیت ویژه‌ای یافته است.
افشای همکاری برخی شبکه‌های اجتماعی با رژیم غاصب صهیونیستی

به گزارش سیتنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی، عازم آمریکاست. او قرار است هم با وزیر امورخارجه آمریکا، رکس تیلرسون دیدار و گفت‌وگو داشته باشد و هم با دونالد ترامپ. موضوع امنیت سایبری در کنار سایر موضوعات از جمله مسائل مورد توجه هر دو کشور به حساب می‌آید.

نگرانی‌های دولت اسرائیل تنها به تهدیدات نظامی محدود نمی‌شود. مقابله با حملات سایبری و به‌ویژه تبلیغات ضداسرائیلی در  شبکه‌های اجتماعی نیز برای دولتمردان این کشور حائز اهمیت بسیار است.

بخش علمی خبرگزاری بلومبرگ گزارشی منتشر کرده و از راهکارهای مقابله دولت اسرائیل با تبلیغات منفی در شبکه‌های اجتماعی گزارش داده است. بر اساس این گزارش، اسرائیل نرم‌افزارهایی تولید کرده که امر مقابله با تبلیغات ضداسرائیلی را تسهیل می‌کنند.

وزیر امور استراتژیک دولت اسرائیل، گیلاد اردان در ایمیلی که به آدرس سایت بلومبرگ ارسال کرده، مقابله با تهدیدات سایبری و تبلیغات منفی در شبکه‌های اجتماعی را چالش جدید دولت اسرائیل ارزیابی کرده است. از این رو، قرار شده است در همکاری با شرکت‌های فیسبوک، یوتیوب، مایکروسافت و توییتر تمهیداتی به منظور تسهیل حذف کامنت‌‌های نامطلوب فراهم شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-02-15 01:03

افزودن دیدگاه جدید