کد مطلب: 

194712

تسهیل ورود SMEها و استارتاپ های IT به فرابورس

سازمان نظام صنفی رایانه ای و شرکت فرابورس ایران با هدف تسهیل حضور بنگاه های کوچک و متوسط در فرابورس با یکدیگر تفاهم کردند.
تسهیل ورود SMEها و استارتاپ های IT به فرابورس

به گزارش سیتنا، پیروی برگزاری جلسات مشترک میان سازمان نظام صنفی رایانه ای و شرکت فرابورس ایران، زمینه‏های تسهیل ورود و حضور بنگاه‌های کوچک و متوسط  فناوری اطلاعات از جمله شرکت‌های نوپا و استارت‌آپ‏ها در فرابورس ایران، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ناصرعلی سعادت، رئیس  هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران و رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشوربا اشاره به حضور شرکت های کوچک و متوسط در فرابورس گفت: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران از مدت‌ها پیش موضوع ورود و حضور بنگاه‌های کوچک و متوسط (SME) به فرابورس را از طریق ایجاد بسترهای حقوقی و مالی لازم پیگیری و فعالیت‌هایی را در این خصوص انجام داده است.

او ورود بنگاه‌های کوچک و متوسط حوزه فناوری اطلاعات به بازارسرمایه را در زمینه توسعه بازار این صنعت موثر دانسته و ایجاد و راه‌اندازی بازار SME‌ها در فرابورس ایران را نقطه عطف مهمی در این خصوص عنوان کرد.

در این جلسه امیر هامونی مدیرعامل شرکت فرابورس ایران، آمادگی فرابورس ایران را برای هر گونه مشارکت و همکاری با سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با هدف تسهیل و تسریع پذیرش شرکت‌های SME فعال در حوزه فناوری اطلاعات در بازار سرمایه کشوراعلام کرد و مقرر شد مجموعه‌ای از فعالیت‌های مشترک در قالب یک تفاهم‌نامه همکاری میان طرفین تعریف شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-28 13:54

افزودن دیدگاه جدید