کد مطلب: 

194604

برای خرید بسته‌های اینترنت شبانه ویژه یلدای رایتل تا 14 دی ماه فرصت دارید

چنانچه هر یک از مشترکین دایمی، اعتباری و دیتا تمایل داشته باشند در شب‌های بلند زمستان به اینترنت پرسرعت رایتل با کمترین هزینه و قیمتی مقرون به‌صرفه دسترسی داشته باشند، کافی است در مدت زمان محدود از 30 آذرماه تا 14 دی ماه یکی از بسته‌های اینترنت شبانه ویژه یلدا را خریداری کنند.
برای خرید بسته‌های اینترنت شبانه ویژه یلدای رایتل تا 14 دی ماه فرصت دارید

 به گزارش سیتنا، رایتل به مناسبت شب یلدا، هدایا و تخفیف‌های ویژه‌ای را برای تمامی مشترکین دایمی، اعتباری و دیتا در نظر گرفته بود که در این طرح، مشترکین دایمی و اعتباری این اپراتور می‌توانستند به‌صورت رایگان از تماس صوتی درون شبکه استفاده کنند.

در اطلاعیه رایتل آمده بود که چنانچه هر یک از مشترکین دایمی، اعتباری و دیتا تمایل داشته باشند در شب‌های بلند زمستان به اینترنت پرسرعت رایتل با کمترین هزینه و قیمتی مقرون به‌صرفه دسترسی داشته باشند، کافی است در مدت زمان محدود از 30 آذرماه تا 14 دی ماه یکی از بسته‌های اینترنت شبانه ویژه یلدا را خریداری کنند.

شایان ذکر است که بسته‌های مذکور، در ساعت افت مصرف (2 بامداد الی 8 صبح) قابل استفاده می باشند.

گفتنی است؛ مشترکین سیم‌کارت‌های دایمی و اعتباری رایتل می‌توانند با خرید و فعال‌سازی این بسته و تنها با پرداخت 20 هزار تومان به مدت 30 روز از 20 گیگابایت اینترنت شبانه بهره‌مند شوند.

همچنین مشترکین سیم‌کارت‌ دیتای رایتل می‌توانند با خرید و فعال‌سازی بسته های اینترنت شبانه ویژه یلدا و تنها با پرداخت 5 هزار تومان به مدت 30 روز از 4 گیگابایت اینترنت شبانه  بهره‌مند شوند.

علاقه مندان برای خرید بسته های مذکور می توانند از طریق وب سایت رایتل / صفحه خرید بسته یا شماره گیری کد دستوری #14*3*1*1*142* (برای مشترکین دایمی و اعتباری) نسبت به خرید این بسته ها اقدام کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-25 15:44

افزودن دیدگاه جدید