کد مطلب: 

194599

​​اعلام موجودیت کنسرسیوم LTE فرکانس ۲۳۰۰ مگاهرتز با عضویت 11 شرکت FCP

مدیرعامل شرکت حلما گستر خاورمیانه با تنظیم و ارسال نامه‌ای به معاون صدور پروانه‌های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اعلام موجودیت کنسرسیوم LTE با عضویت ۱۱ شرکت بزرگ FCP خبر داد.
​​اعلام موجودیت کنسرسیوم LTE فرکانس ۲۳۰۰ مگاهرتز با عضویت 11 شرکت FCP

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، بر اساس گزارش روابط‌ عمومی شرکت حلما گستر خاورمیانه، مدیر عامل این شرکت در نامه خود آورده است: "این شرکت توانسته است در راستای جذب حداکثری شرکت‌های FCP با ۱۱ شرکت به تفاهم رسیده و با ۸ شرکت قراردادهای لازم را منعقد نماید و در حال حاضر مذاکره با سه شرکت دیگر نیز در جریان است و در چند روز آینده نهایی می‌شود.

در این نامه از شرکت‌های انتقال داده‌های ندا گستر صبا، حلما گستر خاورمیانه، داده پردازی فن آوا، لایزر، ارتباطات ثابت پارسیان، ارتباطات فرزانگان پارس، افرانت،گسترش ارتباطات مبنا، سایه ‌گستر سرمایه، آزمون کیفیت، عصر انتقال داده‌ها، مهندسی صفر و یک پرداز و فناوران طلوع شبکه به عنوان اعضا کنسرسیوم مورد نظر نام برده شده است.

گفتنی است؛ با اعطای پروانه سراسری انتقال داده مبتنی بر فناوری بی‌سیم ثابت، این کنسرسیوم با مشارکت شرکت سامسونگ کره به صورت سراسری خدمات اینترنت مبتنی بر فناوری LTE ثابت را ارائه می‌نماید.

اضافه می‌کند با گسترش اینترنت پرسرعت در کشور هند اپراتور جدیدالتأسیس جیو که از سه ماه قبل با مشارکت سامسونگ، روی فرکانس ۲۳۰۰ مگاهرتز شروع به فعالیت کرده، ۶۰ میلیون مشترک LTE را جذب و هدف ۹۰۰ میلیون کاربر را پیگیری می‌کند.

این موضوع در راستای سیاست‌های فقرزدایی و استقرار دولت دیجیتال نخست‌وزیر ارزیابی و دنبال می‌شود.

بدون تردید فعالیت این کنسرسیوم در ایران می‌تواند برای تحقق سیاست‌های برنامه ایران 1404 راهگشا باشد".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-25 14:05

افزودن دیدگاه جدید