کد مطلب: 

193677

هکرها بابت حمله‌های اینترنتی جایزه می‌گیرند

یک گروه هکری با جایزه دادن به کسانی که موفق به حمله به اهداف تعیین شده می‌شوند، حمله‌های اینترنتی را تبدیل به یک بازی کرده‌اند.
هکرها بابت حمله‌های اینترنتی جایزه می‌گیرند

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا به نقل از بی بی سی، این گروه بابت هر حمله کوتاه مدت به تعداد محدودی از وبسایت‌های مورد نظر به هکرها امتیاز می‌دهد. امتیازات ثبت شده و نمایش داده می‌شوند و می‌توان با استفاده از امتیازهای کسب شده به ابزارهای دیگر هک دسترسی پیدا کرد.

همه وبسایت‌های هدف حمله متعلق به سازمان‌های مخالف دولت ترکیه هستند.

شرکت امنیتی "فورس‌پوینت" این وبسایت به نام "سرفس دیفنس" را کشف کرد که از داخل دارک وب تور اجرا می‌شود، یعنی اعماق تاریک اینترنت که اطلاعات در آن رمزگذاری شده و نرم‌افزارها و رمزهای ویژه برای دسترسی به اطلاعات لازم است. این وبسایت به هکرها امکان دسترسی به یک ابزار حمله تحت وب، به نام پتک (Sledgehammer) را می‌هد.

این ابزار وبسایت‌ها را با بمباران داده در حد بیش از توانشان، آفلاین می‌کند. این حملات با نام "محروم‌سازی از خدمات" (دی-داس) شناخته می‌شوند.

به گفته فورس‌پوینت، بابت هر ده دقیقه حمله‌ای که به اهداف مورد نظر این گروه انجام شود، یک امتیاز داده می‌شود. اهداف این حملات، گروه‌ها و رسانه‌های کرد، احزاب سیاسی مخالف و یک وبسایت خاص است که به طور ویژه و با جزئیات به نسل‌کشی ارامنه می‌پردازد.

به گفته کارل لئونارد، تحلیلگر امنیتی ارشد در فورس‌پوینت، این اولین بار است که رخنه‌گران یک سکوی رخنه‌گری را تبدیل به بازی و محلی برای رقابت رخنه‌گران با یکدیگر کرده‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-12 00:21

افزودن دیدگاه جدید