کد مطلب: 

192503

ارائه‌ی وای فای رایگان به تمام زائرین اربعین

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، از ایجاد کانال های ارتباطی گسترده این اپراتور جهت بهبود ارتباط موبایلی برای زائرین اربعین خبر داد.
ارائه‌ی وای فای رایگان به تمام زائرین اربعین

به گزارش سیتنا، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اعلام کرد: با نزدیک شدن اربعین حسینی، اپراتور اول ظرفیت شبکه خود را در گذرگاه های مرزی، بیش از دو برابر افزایش داده و تدابیر ویژه ای را با همکاری شرکت ارتباطات زیرساخت و  ستاد بازسازی عتبات عالیات، برای این مراسم در کشور عراق نیز در نظر دارد.
بنابراین گزارش، در نجف اشرف در اطراف حرم امیرالمومنین (ع) و صحن حضرت زهرا (س)، کربلا در بین الحرمین، کاظمین در مسیرهای منتهی به حرم و همچنین به منظور پوشش ارتباطی بهتر زائرین پیاده روی اربعین حسینی، از طریق کیوسک های وای فای در بیش از ۱۵۰ نقطه بین راه نجف تا کربلا (در فواصل حداکثر یک کیلومتری) و موکب های مهم، وای فای همراه اول ارائه می شود. مشترکین همراه اول فقط با یکبار اتصال، در هر کدام از این مناطق می توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند. مشترکین سایر اپراتورهای عراقی و ایرانی از جمله اپراتورهای دوم و سوم نیز می توانند به عنوان مهمان، به صورت موردی و رایگان از وای فای همراه اول استفاده کنند. گفتنی است استفاده از وای فای همراه اول با نام تجاری «وای فای اول»، از تاریخ ۲۰ آبان تا ۳ آذر ماه به مدت دو هفته در کشور عراق رایگان است.
بر اساس این گزارش، در شهر مرزی مهران، با اضافه شدن ۵۶ سایت نسل دو، ۱۵۹۰۰ کانال ارتباطی ایجاد شده و ظرفیت شهر مهران نسبت به اربعین سال گذشته دو برابر افزایش یافت. همچنین در شهر مهران، امسال بمنظور رفاه حال شهروندان و زائران گرامی، ۱۱ سایت نسل سه و ۵ سایت نسل چهار نیز راه اندازی شده است.
این گزارش می افزاید: در نقاط مرزی شلمچه و چذابه نیز ۲۸ سایت جدید تلفن همراه راه اندازی و بیش از ۸ هزار کانال ارتباطی ایجاد شده است و با استفاده از سایت های پر ظرفیت که در شبکه همراه اول استفاده می شود، ظرفیت شبکه در این نقاط نسبت به اربعین سال گذشته بیش از دو برابر افزایش یافته است. همچنین در شلمچه و چذابه، ۱۲ سایت نسل سه و ۱۳ سایت نسل چهار نیز راه اندازی شده است تا زائران حسینی بتوانند با سرعت بیشتری از اینترنت همراه خود استفاده کنند.
در پایان این گزارش تاکید شده است، همراه اول به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، با همکاری اپراتورهای عراقی سرویس رومینگ بین الملل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه با تعرفه ویژه مهیا کرده است. گفتنی است روشن کردن گوشی تلفن همراه هزینه ندارد و دریافت پیامک نیز رایگان است.
همچنین به همین مناسبت، «مسابقه دل نوشته» برای عکس های مرتبط با فضای اربعین و «مسابقه عکاسی با تلفن همراه» با موضوع اربعین از تاریخ ۲۲ آبان تا ۵ آذر ماه برگزار می شود. همراه اولی ها می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جوایز و شرکت در مسابقه به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir و یا کانال تلگرامی این شرکت ‌به نشانی telegram.me/www_mci_ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-11-08 17:34

افزودن دیدگاه جدید