کد مطلب: 

192495

انتصاب‌های جدید در شرکت مخابرات ایران

با تغییر در ساختار مرکز عملیات فنی و تجاری شرکت مخابرات ایران، با حکم مدیرعامل، سرپرستان دو معاونت امور مشتریان و تجاری منصوب شدند.
انتصاب‌های جدید در شرکت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا، دکتر رسول سراییان، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، دکتر داوود زارعیان و مهندس سمیع‌الله صادقی را به ترتیب به عنوان سرپرستان دو معاونت امور مشتریان و تجاری منصوب کرد.

همچنین، در احکام دیگری، مهندس علی کارگزار، به عنوان سرپرست معاونت حقوقی، تنظیم مقررات و امور مجلس و دکتر محمد نبی‌زاده به عنوان سرپرست معاونت راهبرد و توسعه کسب ‌و کار منصوب شدند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در احکام جداگانه‌ای مهندس سید غلامرضا عرب‌هاشمی، مدیر منطقه سمنان را به سمت سرپرست منطقه تهران و حمید همت‌زاده را به سمت سرپرست منطقه البرز منصوب کرد. با این دو انتصاب، منطقه تهران و البرز از یکدیگر مستقل شدند.

دکتر سراییان، در حکم دیگری مهندس محمد رضا بیدخام، مدیرکل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران را به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران منصوب کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در راستای تغییرات ساختاری و اجرای بهینه برنامه‌های تحول ، در احکام دیگری مهندس رضا خلیلی را با حفظ سمت به عنوان "مجری توسعه شبکه شرکت مخابرات ایران"، مهندس سیدعلی ملک‌جعفریان را به عنوان " مجری توسعه فناوری شرکت مخابرات ایران" ، مهندس علیرضا صیدی را به عنوان مشاور مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات و دکتر سیداحمد علمایی را با حفظ سمت به عنوان مشاور مدیرعامل و " مجری توسعه شرکت‌های نوپا"  منصوب کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-11-07 18:10

افزودن دیدگاه جدید