کد مطلب: 

192463

آمادگی دانشکده‌ی پست و مخابرات برای آموزش کارکنان پست عراق

قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور بین‌الملل در دیدار با کریم مزعل شبی قائم مقام وزیر ارتباطات ارتباطات عراق و هیات همراه با اشاره به سفر موفق دکتر واعظی به عراق، ابراز امیدواری کرد که همکاری دو کشور، در حوزه های مشترک ادامه یابد.
آمادگی دانشکده‌ی پست و مخابرات برای آموزش کارکنان پست عراق

به گزارش سیتنا، مهندس محتشمی، قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور بین‌الملل در دیدار با کریم مزعل شبی قائم مقام وزیر ارتباطات ارتباطات عراق و هیات همراه با اشاره به سفر موفق دکتر واعظی به عراق، ابراز  امیدواری کرد، همکاری دو کشور، در حوزه های مشترک ادامه یافته و شاهد گسترش روابط دو جانبه در تمام بخش های مرتبط باشیم.

وی، با اشاره به همکاری های پستی با بیان پیشنهاد آموزش کارکنان پست عراق در ایران، از آمادگی دانشکده پست و مخابرات برای پذیرش دانشجو در این خصوص  خبر داد و گفت: زمینه خوبی برای همکاری در این خصوص وجود دارد و تا کنون بخش مهمی از آن تحقق یافته و باقی آن نیز باید محقق شود.

محتشمی با تاکید بر ادامه همکاری های صنعتی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از پیشرفت ها و دستاورد های خوب این بخش خبر داد و گفت: با این همکاری ها دو طرف می توانند از تجارب و تولیدات یکدیگر بهره برده و در ضمن همکاری بخش های خصوصی دو کشور نیز توسعه یابد.

وی همچنین با اشاره به علاقه مندی اپراتورهای ایرانی جهت حضور در بازار عراق، خاطرنشان کرد: تجربه و جایگاه اپراتورهای ایرانی می تواند کمک موثری به توسعه شبکه ارتباطات سیار عراق باشد.
مهندس محتشمی در این دیدار همچنین با تبریک پیروزی های اخیر دولت و ملت عراق در نبرد با نیروهای تکفیری، گفت: در جبهه نبرد با تروریسم ایران و عراق در کنار یکدیگر هستند و پیروزی مردم و دولت عراق را در این نبرد آرزو مندیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-11-05 19:55

افزودن دیدگاه جدید