کد مطلب: 

191883

برای توسعه‌ی شرکت مخابرات ایران به سرمایه‌‌ی زیاد در فرصتی کم نیاز است

شرکت مخابرات ایران بزرگترین اپراتور مخابراتی منطقه خاورمیانه است که برای توسعه، سرمایه زیاد و فرصت کمی دارد.
برای توسعه‌ی شرکت مخابرات ایران به سرمایه‌‌ی زیاد در فرصتی کم نیاز است

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر سرائیان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران که در جلسه استانی امور فنی و راهبردی منطقه یک کشور سخن می گفت،افزود: در شرکت مخابرات ایران سرمایه مادی، نیروی انسانی ، تجهیزات و دانش زیادی برای توسعه داریم. اما درخواست مردم و تغییر فناوری زیاد و به روز است. لذا فرصت ما کم است. از این رو انتظار دارم همه پرسنل بسیج شوند و به نیازهای مردم در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده شود.

وی گفت: امروز در فضای رقابتی شدیدی فعالیت می کنیم. رگولاتور به ده ها شرکت در حوزه های تلفن ثابت ، همراه و اینترنت داده است و در این کارزار، شرکتی موفق است که از فرصت ها استفاده کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به نقش منابع انسانی در توسعه اشاره کرد و افزود: بیش از 50 درصد پرسنل ما ایثارگر هستند و همان طور که در زمان جنگ حماسه آفرین بوده اند، باید در منطقه عملیاتی مخابرات هم با همین روحیه عمل کنند.

وی گفت: ما با توسعه مخابرات می توانیم هم به نیازهای همکارانمان پاسخ دهیم و هم امکانات مورد نیاز مشترکان را تامین کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-10-15 21:47

دیدگاه‌ها

تصویر محمد کریم اخویزادگان
مخابرات ایران انموقع که مستو مستونشون بود فکر زمستونو نکردن درامد های باد ائورده را بر باد دادند و حالا اعلام میکنند سرمایه زیاد میخوان و وقت کم دارند اول بهتر سازمان دهی و رفع فساد کنند بعد فکر سرمایه کذاری کنند تا بیش از این سرمایه ها رو بر باد ندن
ارسال شده توسط محمد کریم اخویزادگان در 25 مهر 95 - 20:08

افزودن دیدگاه جدید