کد مطلب: 

191350

راه‌اندازی سامانه‌ی بانکی غیرنقدی در محل تلفن همگانی

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان از افتتاح سامانه بانکی غیرنقدی در محل تلفن همگانی توسط مخابرات همدان برای نخستین‌بار در کشور خبر داد.
راه‌اندازی سامانه‌ی بانکی غیرنقدی در محل تلفن همگانی

به گزارش سیتنا، مهندس نظری پویا، از افتتاح سامانه بانکی غیرنقدی در محل تلفن همگانی خبر داد و اظهار کرد: این کار برای نخستین بار در کشور توسط مخابرات همدان انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار دستگاه Cashless در محل تلفن همگانی مخابرات استان همدان راه‎اندازی شد، گفت: طرح Cashless با همکاری شرکت مخابرات و پست بانک اجرا و راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان با بیان اینکه این طرح به منظور ایجاد و توسعه جایگاه‌های مراجعه مشترکین سازمان‌های خدمات‌رسان نظیر آب، برق، گاز و مخابرات انجام شد، خاطرنشان کرد: استفاده از خدمات بانکی دستگاه سامانه بانکی غیر نقدی در محل تلفن‎های همگانی اتفاق خوبی بود که در استان نصب و راه‎اندازی شد.

وی با بیان اینکه دستگاه Cashless علاوه بر دارا بودن امکان انجام عملیات بانکی (غیرنقدی) قادر است در پرداخت قبض، دریافت شارژ و در آینده نیز همانند تلفن‌های همگانی امکان مکالمه را فراهم کند،  افزود: این دستگاه در برنامه بعدی، قادر خواهد شد تا اینترنت WIFI به متقاضیان در تمام نقاط شهر را ارائه دهد.

نظری‌پویا با بیان اینکه این اتفاق نمونه‌ای از همگرایی با سایر سازمان‌ها و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تکریم مقام والای انسانی است، گفت: در شهر همدان فعلاً 10 دستگاه نصب شده و قرار است طرح توسعه کند و در کشور اجرایی شود.

وی با اشاره به دلیل اجرای این طرح در استان افزود: طرح مورد نظر برای نخستین بار از استان همدان پیشنهاد داده شده و مورد تایید وزیر ارتباطات قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان با بیان اینکه این طرح، اخیر در نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (تلکام) ارائه شد و مورد استقبال قرار گرفت، افزود: نهایتا این طرح با حضور مدیرعامل پست بانک کشور و مدیران استانی افتتاح شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-10-02 09:19

افزودن دیدگاه جدید