کد مطلب: 

191335

FCPها باعث پیشرفت مخابرات می‌شوند

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، شرکت مخابرات ایران فعالیت شرکت های FCP را باعث رقابت جدی تر مخابرات در ارائه خدمات دانست.
FCPها باعث پیشرفت مخابرات می‌شوند

به گزارش سیتنا، مهندس تراکمه در نمایشگاه تلکام 2016 در نشستی خبری حاضر شده و در ارتباط با تاثیر فعالیت شرکت های FCP بر وضعیت این شرکت اظهار کرد: بیش از یک سال از فعالیت شرکت های FCPمی گذرد که البته پیش از آن نیز شرکت های PAPدر عرصه واگذاری برخی خدمات شرکت مخابرات با ما رقابت داشتند.

وی ادامه داد: تاکنون 18 شرکت برای فعالیت در این بخش اعلام آمادگی کرده و از میان آنها  حدود 14 شرکت مجوز گرفته اند که برای این شرکت ها تعهداتی مانند ورود به عرصه ساخت شبکه یا داشتن سقفی از مشترک در نظر گرفته شده است.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران همچنین عنوان کرد: بحث دیگر اینکه بازار تلکام کشور قابلیت رشد بسیار دارد و شاید حضور این شرکت ها بتواند در دستیابی به بخش هایی از بازار که تاکنون کمتر مورد توجه قرار گرفته موثر باشد.

مهندس تراکمه با بیان اینکه شرکت های FCP می توانند به عنوان یکی از بزرگترین مشتریان مخابرات باشند گفت: در نهایت فعالیت این شرکت ها موجب ارتقای کیفی خدماتی که به مشترکان واگذار می شود خواهد شد و باعث می شود قیمت نیز تفاوت محسوسی داشته باشد و مشتری حق انتخاب بیشتری داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته ای با عنوان کمیته فیبرنوری در شرکت مخابرات اظهار کرد: در صورت همکاری شرکت های FCP این امکان نیز وجود دارد که این روند به صورت مشترک انجام شود.

معاون تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه مخابرات برای حضور درشبکه فیبرنوری برنامه های متعددی دارد گفت: با توجه به حجم محتوای تولیدی در دنیا حرکت به این سمت امری گریزناپذیر است و مخابرات نیز به این سمت حرکت خواهد کرد.

تراکمه در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص یکپارچه سازی مخابرات گفت: از سالها قبل پیشنهاد یکپارچگی خدمات این شرکت مطرح بوده است. حال نیز با روالی که در این بخش پیش گرفته شده شرکت های استانی با شرکت مخابرات ایران یکپارچه شده و پس از این هر شرکت به عنوان یک واحد بازرگانی فعالیت خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه در ره نگاشت پنج ساله مخابرات روندی حاکم خواهد شد تا در سال 1400 این شرکت به عرضه خدمات دیجیتال بپردازد گفت: گام اول این مسیر نیز با یکپارچه سازی مخابرات ایران و استان ها اجرایی شده و در حال طی مراحل خاص خود است که امیدواریم این کار با قدرت و توانمندی به گونه ای پیش برود که بستر مخابرات یکپارچه را ایجاد و با یکسان شدن با همراه اول شرایط ارائه خدمات دیجیتال به مشتری را فراهم کنیم.

مهندس تراکمه همچنین تاکید کرد: تغییر و تحولات ساختاری مخابرات در نهایت منجر به تعدیل نیروهای استانی این شرکت نخواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-10-01 13:36

افزودن دیدگاه جدید