کد مطلب: 

190737
مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد:

ضرورت جوان سازی مدیران مخابرات بر اساس برنامه‌ی تدوین شده/ لزوم تلاش حوزه‌های IT و شبکه در مخابرات برای جلب رضایت مشتری

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: از آنجایی که تولید محصول باید بر اساس خواست مشتری صورت گیرد، پس محور تمام برنامه‌ها، اقدامات و فعالیت‌های ما در شرکت، مشتری است.
ضرورت جوان سازی مدیران مخابرات بر اساس برنامه‌ی تدوین شده/ لزوم تلاش حوزه‌های IT و شبکه در مخابرات برای جلب رضایت مشتری

به گزارش سیتنا، دکتر سرائیان در همایش منطقه ای امور فنی و راهبردی شرکت مخابرات در اصفهان، افزود: قطب نمای تعیین کننده جهت حرکت ما در بازار کسب و کار، مشتری است؛ از این رو خواست مشتری در ایجاد محصول باید تمام لایه های شرکت اعم از فنی، مالی، ساختاری و اجرایی را در بر بگیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به تشریح میزان اهمیت لایه های سازمان در افزایش سهم بازار پرداخت و خاطرنشان کرد: حوزه‌های IT  و شبکه از جمله حوزه های حساسی است که باید برای تحقق خواسته‌ی مشتری، زیرساخت‌ها را فراهم کند. همچنین حوزه‌های دیگر اعم از تجارت، اداری و مالی نیز باید بر اساس نیازهای مشتری و مشخص شدن محصول مورد نیاز آن ها فعالیت کنند.

دکتر سرائیان در ادامه با تاکید بر اینکه ارزیابی و بهبود سفر مشتری، محور اصلی تمرکز کاری ما می باشد، گفت: مشتری از زمانی که با محصول آشنا می شود تا زمانی که نسبت به خرید آن اقدام می کند و به مرکز پشتیبانی وصل می شود، در سیکلی قرار می گیرد که به آن سفر مشتری می گویند. ما باید همواره عملکرد این سیکل را ارزیابی و نسبت به بهبود کاستی های آن اقدام کنیم.

وی همچنین دو محور سفارشی سازی محصول بر اساس خواسته‌ی مشتری و ارایه‌ی محصول در کلاس جهانی را از مصادیق مهم بقا در کسب و کار نام برد و افزود: امروزه، آگاهی مشتریان نسبت به میزان کیفیت محصول از خود شرکت های ارائه کننده نیز بالاتر است. پس باید در فضای رقابت، رضایت آنان را همواره کسب کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به بیان اهمیت چشم انداز ترسیم شده شرکت مخابرات ایران پرداخت و افزود: همه ما باید جمله " پیشرو در ارائه خدمات یکپارچه دیجیتال بر اساس خواسته مشتری در کلاس جهانی" را حفظ و تمام مولفه های آن را در عملکرد خود جاری سازی کنیم.

دکتر سرائیان در ادامه، جوان سازی مدیران را بر اساس برنامه تدوین شده ضروری دانست و گفت: در سند تدوین شده، تربیت مدیر شایسته یکی از کارهای مهمی است که در حوزه منابع انسانی، کشف و ارزیابی خواهد شد تا بر اساس اهداف آینده ، فونداسیون نیروی انسانی توانمند و قوی پی ریزی شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان از تمام مدیران شرکت های مخابرات استانی حاضر در همایش خواست سریعا نسبت به عملیاتی کردن نقشه راه تدوین شده اقدام و از آن جایی که 10 درصد برنامه تحول ، تدوین و 90 درصد آن مربوط به پیاده سازی می باشد، تمام تمرکز و انرژی خود را برای پیاده سازی آن به کار ببندند.

همچنین در این همایش، مهندس کشایی مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان به بیان عملکرد سه سال گذشته مخابرات استان پرداخت و گفت: در مدت 6 ماه گذشته تاکنون افتتاحات 1031 پروژه مخابراتی استان در روز 27 اردیبهشت سال جاری با حضور دکتر سراییان ، افتتاح  پروژه های مخابراتی به مناسبت هفته دولت با حضور دکتر واعظی، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر سرائیان را داشتیم که در پروژه های افتتاح شده، بهره برداری از عملیات اجرایی FTTH (فیبر تا منازل) از اهمیت ویژه ای برخوردار بود که در چندین منطقه اصفهان اجرا شد.

گفتنی است؛ سومین همایش منطقه ای امور فنی و راهبری حوزه های ثابت و سیار شرکت مخابرات ایران، به میزبانی مخابرات استان اصفهان و با حضور دکتر سرائیان، مدیرعامل، مهندس وصلی و مهندس تراکمه، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران فنی و ستادی شرکت مخابرات ایران و همچنین مدیران عامل و مدیران حوزه های ستادی شرکت های مخابراتی استان های اصفهان، یزد، لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه، در اصفهان در حال برگزاری است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-09-04 14:41

افزودن دیدگاه جدید