کد مطلب: 

189998
سخنگوی مسترکارت در گفت‌وگو با خبرگزاری آذربایجانی ترند نیوز:

تا زمان برقراری تحریم‌های آمریکا، مسترکارت فعالیتی در ایران نخواهد داشت

سیث آیزن، سخنگوی مسترکارت، هرگونه فعالیت در ایران را تا زمانی که تحریم‌های آمریکا علیه این کشور پابرجا باشد، رد کرد.
تا زمان برقراری تحریم‌های آمریکا، مسترکارت فعالیتی در ایران نخواهد داشت

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، خبرگزاری آذربایجانی ترند نیوز در گفت‌وگوی اختصاصی با سخنگوی شرکت Mastercard آمریکا، ارائه دهنده کارت‌های مالی اعتباری، گزارش‌های اخیر درباره‌ی همکاری با ایران را رد کرد.

سیث آیزن، در این زمینه گفت که این شرکت هیچ گونه فعالیتی در ایران ندارد.

آیزن افزود: «تا زمانی‌که تحریم‌های آمریکا بر ایران پا برجا هستند، Mastercard فعالیتی در ایران نخواهد داشت.»

چند روز قبل رسانه‌های ایران به نقل از محمود واعظی وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات این کشور، از امضای همکاری شرکت پست ایران با یک شرکت خارجی برای دریافت خدمات Mastercard آمریکا برای شهروندان ایرانی خبر داده بودند.

بر این اساس، مقام‌های ایرانی همچنین از تلاش برای ایجاد فرصت جهت استفاده‌ی مردم از کارت‌های اعتباری از سوی بانک‌های آسیایی اشاره کرده بودند.

در همین زمینه شرکت «ایزیکو» ترکیه ارائه دهنده‌ی کارت‌های اعتباری، فوریه سال جاری قراردادی را با ایران امضا کرد که بر اساس آن این کشور می‌توانست امکان تراکنش شهروندانش با نظام مالی خارج از ایران را فراهم سازد.

این شرکت ترکیه‌ای قرارداد مذکور را بعد از رفع محدودیت‌های اعمال شده در زمینه‌ی فعالیت نظام بانکداری سوئیفت که بعد از توافق هسته‌ای فراهم شد، امضا کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-17 17:05

دیدگاه‌ها

تصویر حسینی
سلام چرا دولتیان راستگو اصرار به سخنانی دارند که بلافاصله تکذیب می شود؟ مگر مجبورید ....حرف بزنید یا مبنا را مردم .... فرض کرده اید؟ درود بر راستگویان حقیقی
ارسال شده توسط حسینی در 30 مرداد 95 - 08:54

افزودن دیدگاه جدید