کد مطلب: 

189615

گزارش سومین روز کارگاه آموزشی بین‌المللی "توسعه‌ی نقشه‌ی راه پهن باند بی‌سیم"

دوره‌ی آموزشی و کارگاه بین المللی "توسعه‌ی نقشه‌ی راه پهن باند بی‌سیم" که با همکاری دانشکده‌ی پست و مخابرات و اتحادیه‌ی جهانی مخابرات از 16 مردادماه به مدت چهار روز برپا شده است، سومین روز کاری اش را سپری کرد.
گزارش سومین روز کارگاه آموزشی بین‌المللی "توسعه‌ی نقشه‌ی راه پهن باند بی‌سیم"

به گزارش خبرنگار سیتنا، نشست نخست روز سوم کارگاه آموزشی توسعه نقشه راه پهن باند بیسیم، ‌‎‌‌تحت عنوان «تطابق و قابلیت همکاری تکنولوژی ها» برگزار شد. هدف از این کارگاه بررسی برخی چالش های مربوط به تائید نمونه و اتصال متقابل شبکه ها در محیط باند پهن و چگونگی رفع این چالش ها بود.

در این نشست، که توسط keith Mainwaring مدرس اتجادیه جهانی مخابرات از کشور انگلستان ارائه شد، فرآیند ارزیابی انطباق مشتمل بر آیتم های ساختار توسعه استانداردی، آزمایشگاه تست، بدنه صدور مجوز و کاربران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نشست دوم این روز به موضوع استراتژی‌های گذر در شبکه‌های پهن باند بی سیم اختصاص داشت. هدف این نشست که توسط سامی تبانه، از مدرسین ITU که اهل کشور مرکش و تبعه فرانسه می باشد بررسی اجمالی استراتژی های مهاجرت شبکه ای برای خدمات باند پهن بود.

در این مبحث فرایند طراحی UMTS با بهره گیری از مدل های استاندارد و استفاده از کمترین تعداد سایت برای برآورده ساختن نیازمندی ها مورد تاکید قرار گرفت و اقدامات بهینه سازی نرخ پوشش، کیفیت، تنظیم پارامترها و ... تشریح گردید.

در نشست سوم که توسط امومیندرا کومار گویند، نماینده مرکز آموزش های پیشرفته مخابراتی، ارائه شد، تجربه کشور هندوستان در تشریح سیاست های مهاجرت در شبکه پهن باند بیسیم، به عنوان یک مطالعه موردی، ارائه شد. همچنین تشریح وضعیت کشور هند در سال 2012 و چشم انداز آن برای سال 2017 در تعداد مشترکین باند پهن، ضریب نفوذ در مناطق روستایی و اقدامات صورت گرفته در این راستا از جمله نکات مطرح شده در این نشست بود.

در ادامه برنامه روز سوم و در پایان آن، شرکت کنندگان در قالب تیم های تشکیل شده، به تمرین و کار گروهی با هدف افزایش مهارت و توان در ایجاد نقشه راه بر مبنای پهن باند بی سیم پرداختند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-09 17:16

افزودن دیدگاه جدید