کد مطلب: 

189402

برگزاری دوره‌ی آموزشی و کارگاه مشترک دانشکده‌ی مخابرات و ITU

دوره‌ی آموزشی و کارگاه مشترک دانشکده‌ی پست و مخابرات و اتحادیه‌ی جهانی مخابرات، به مدت چهار روز با حضور مدرسان و متخصصان اتحادیه جهانی مخابرات و مدرسان داخلی برای مدیران و کارشناسان حوزه‌ی ICT کشورهای منطقه‌ی آسیا و اقیانوسیه و به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد.
برگزاری دوره‌ی آموزشی و کارگاه مشترک دانشکده‌ی مخابرات و ITU

به گزارش سیتنا، با موافقت اتحادیه‌ی جهانی مخابرات (ITU) دوره آموزشی Wireless broadband Roadmap Development طی روزهای ششم تا نهم آگوست 2016  (۱۶ الی ۱۹مرداد ماه ۹۵) در تهران و به میزبانی دانشکده‌ی پست و مخابرات در هتل بزرگ تهران برگزار می‌شود.

در همین حال، ضمن درج این رویداد در تقویم رسمی ITU، دعوتنامه‌های این رویداد نیز توسط مدیر منطقه‌ای اتحادیه‌ی جهانی مخابرات برای کشورهای عضو ارسال شده است.

این رویداد شامل برگزاری کارگاه بین المللی Development Wireless Broadband Roadmap با همکاری مرکز منطقه ای آسیا و اقیانوسیه ITU و مرکز آموزش های پیشرفته مخابراتی هندALTTC است.

از جمله اهداف دوره ارتقاء دانش سیاستگذاران، رگولاتورها و اپراتورهای مخابراتی و کلیه ذی نفعان در زمینه اکوسیستم پهن باند بی سیم، نحوه طراحی نقشه راه باند پهن و آشنایی با تجربیات جهانی، به اشتراک گذاری دانش در مورد سیاست های پهن باند بی سیم، مقررات، استانداردها و تکنولوژی ها، ارتقا مهارت متخصصان این حوزه در چگونگی ترسیم نقشه راه جهت پهن باند بی سیم، بررسی نتایج و آخرین اطلاعات مطرح شده در کنفرانس جهانی مخابرات15-WRC در ارتباط با پهن باند بی سیم و بررسی مباحث مدیریت طیف فرکانس رادیویی مرتبط با پهن باند بی سیم است.

لازم به ذکر است؛ در این دوره آموزشی به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اتحادیه جهانی مخابرات اعطاء خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-03 15:49

افزودن دیدگاه جدید