کد مطلب: 

188348
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

جایزه ایثار و رسانه، گامی در جهت ترغیب اصحاب رسانه برای ترویج فداکاری است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم رونمایی از دومین جلد کتاب مردمی ایثار، گفت: نشان و جایزه ایثار و رسانه، گامی در جهت ترغیب اصحاب رسانه است.
جایزه ایثار و رسانه، گامی در جهت ترغیب اصحاب رسانه برای ترویج فداکاری است

به گزارش سیتنا، علی جنتی در مراسم رونمایی از دومین جلد کتاب مردمی ایثار به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خانه فرهنگ ایثار و مقاومت در خصوص نشان و  جایزه ایثار و رسانه  گفت: در بخش معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از امتیازات ویژه‌ای که برای مطبوعات و نشریات در نظر گرفته شده پرداختن به مقوله ایثار است. در واقع بر این اساس، امتیازاتی به رسانه های ایثارنویس تعلق می‌گیرد که ایجاد انگیزه بیشتر کند.

وی افزود: البته نشریاتی که به مقوله دفاع مقدس و مقاومت و بسیاری از مفاهیم مشابه آن می پردازند از امتیاز و حمایت برخوردار شده‌اند و یارانه سه برابری به آن‌ها تعلق می‌گیرد. برای سایر رسانه‌هایی که مروج فرهنگ ایثار اجتماعی هستند نیز باید ایجاد انگیزه کرد که جایزه ایثار و رسانه می‌تواند بخشی از انگیزه لازم را ایجاد کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، با اشاره به اینکه، جایزه ایثار و رسانه می تواند به ورود بیشتر اهالی رسانه به میدان ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری کمک کند تصریح کرد: نشان و جایزه ایثار و رسانه گامی است در جهت ترغیب و تشویق افراد و نشریاتی که در حوزه ایثار و فداکاری قلم می زنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-06-28 18:32

افزودن دیدگاه جدید