کد مطلب: 

188054

انتخابات نمایندگان شرکت شسکام برگزار می‌شود

انتخابات نمایندگان شرکت شسکام ویژه سهامداران شرکت مخابرات ایران از طریق سامانه جامع انتخابات برگزار می شود.
انتخابات نمایندگان شرکت شسکام برگزار می‌شود

به گزارش سیتنا، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد: سهامداران برای آشنایی با نحوه انتخابات، دستورالعمل اجرایی و روند برگزاری، به  سامانه جامع انتخابات نمایندگان شسکام به آدرس http://evote.tci.ir/ مراجعه نمایند.

بر اساس این گزارش، سهامداران محترم، جهت شرکت در انتخابات می بایست تا قبل از روز انتخابات، حتما یکبار وارد سامانه شده، برای رعایت ایمنی و جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی رمز عبور خود را تغییر دهند و نام کاربری- رمز عبور ورود به سامانه جامع انتخابات نیز، (کد ملی - کد ملی) می باشد.

همچنین، کاربران باید اطلاعات خود به خصوص شماره تلفن همراه خود را در کادر مربوطه وارد نموده  و تلفن همراه وارد شده می بایست با کد 91 یعنی متعلق به همراه اول باشد.

در غیر این صورت، حساب کاربری آن ها  به منظور جلوگیری از سواستفاده های احتمالی در روز انتخابات قفل شده و امکان شرکت در انتخابات را نخواهد داشت و بدیهی است در این حالت جای هیچگونه اعتراضی وجود ندارد.

همچنین، بر اساس این گزارش، در صورتی که امکان ورود به سامانه برای کاربری که رمز عبور خود را فراموش کرده و یا به دلائلی تا روز قبل از انتخابات به سامانه وارد نشده و سامانه برای ایشان قفل شده باشد، با نماینده IT استان خود تماس حاصل نموده و با ارائه مشخصات شناسنامه ای خود، درخواست رمز جدید نمایند.

شایان ذکر است پس از تغییر رمز عبور، رمز عبور جدید برای ایشان پیامک شده و امکان ورود مجدد ایشان به سامانه فعال می گردد.

بر اساس این گزارش، روند برگزاری فرایند انتخابات به شرح زیر می باشد:

الف) مرحله ثبت نام کاندیداها: سهامدارانی که قصد اعلام کاندیداتوری دارند، بعد از ورود به سیستم، وارد "کارتابل انتخاباتی" شده و اعلام کاندیداتوری می نمایند.

ب)کاندیداها در فرصت تبلیغاتی می توانند با مراجعه به کارتابل انتخاباتی، صفحه تبلیغاتی خود را با ابزارهای موجود در سیستم، طراحی کرده و بارگذاری نمایند.

ج) از این پس سهامداران شسکام با وارد شدن به سامانه انتخابات می توانند صفحات تبلیغاتی کاندیداها را مشاهده نمایند.

د) از آن جایی که سهامداران محترم در روز انتخابات می توانند به دو روش پیامکی و اینترنتی، رأی خود را ثبت نمایند، می بایست آگهی انتخابات کاندیداها (کد کاندیداتوری، نام و نام خانودگی)، کد استان و دستورالعمل رای پیامکی را از نمایندهIT آن استان تقاضا نمایند.

گفتنی است رای پیامکی صرفا برای افرادی امکان پذیر است که شماره تلفن همراه خود را در اولین ورود به سامانه وارد نموده باشند.

ه) در روز رای گیری، کلیه سهامداران محترم می توانند از طریق کارتابل انتخابات خود، به صورت اینترنتی رای خود را ثبت نموده و یا به صورت پیامکی مطابق دستورالعمل مشخص شده در بند "د"  آگهی منتشر شده، به کاندیدای خود رای دهند.

یادآوری می شود سهامداران گرامی برای ورود به سامانه جامع انتخابات شسکام به آدرس اینترنتی https://evote.tci.ir/ مراجعه فرمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4 (5 رای)
سیتنا 5
2016-06-14 15:30

افزودن دیدگاه جدید