کد مطلب: 

188034

رییس جشنواره‌ی ملی "فناوری ایرانی- کسب و کار ایرانی" منصوب شد

طی حکمی از سوی معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، محمود شیخ زین الدین به عنوان رییس جشنواره ملی "فناوری ایرانی- کسب و کار ایرانی" علم تا عمل سابق منصوب شد.
رییس جشنواره‌ی ملی "فناوری ایرانی- کسب و کار ایرانی" منصوب شد

به گزارش سیتنا، با حکم سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، محمود شیخ زین الدین، معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی، به سمت «رییس جشنواره ملی فناوری ایرانی- کسب و کار ایرانی» منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به مراتب تعهد، توانمندی و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه علم و فناوری به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس جشنواره ملی فناوری ایرانی- کسب و کار ایرانی منصوب می شوید.

از آنجا که برگزاری این جشنواره ملی که قبلا با عنوان جشنواره "علم تا عمل" با حضور طرح های فناورانه برگزیده از تمامی استان های کشور برگزار می شد، موجب ایجاد شور و نشاط در عرصه علم و فناوری در استان ها و رقابت میان فناوران می شود، انتظار می رود با جذب سرمایه گذاران حوزه فناوری و با تدوین طرح های تجاری مناسب گام موثری در توسعه بازار این شرکت ها باشد.

امید است در پناه الطاف خداوند متعال، ضمن اتخاذ رویکرد ملی و فرادستگاهی و با همراهی و همکاری سایر دستگاه ها به خصوص استانداران محترم و مراکز علمی و فناوری کشور در برگزاری هرچه بهتر این رخداد مهم موفق و موید باشید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-06-13 17:55

افزودن دیدگاه جدید