کد مطلب: 

186774

پژوهشگاه ICT میزبان شرکت‌کنندگان در هشتمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات

اولین نشست خبری هشتمین سمپوزیوم مخابرات با حضور دکتر کمره ای دبیر کمیته علمی سمپوزیوم و عضو هیات امنای پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع اصحاب رسانه‌ها در محل پژوهشگاه برگزار شد.
پژوهشگاه ICT میزبان شرکت‌کنندگان در هشتمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات

به گزارش خبرنگار سیتنا، هشتمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات از 27 تا 29 سپتامبر (8-6 مهر) با حضور اساتید و پژوهشگران خارجی و داخلی در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.

دکتر محمود کمره ای هدف از برگزاری این سمپوزیوم را که به صورت دوسالانه برگزار می‌گردد، تبادل اطلاعات علمی بمنظور استفاده از نتایج آن در کشور عنوان کرد.

وی گفت: در این سمپوزیوم ۲۴ عنوان به صورت ارائه مقالات، سخنرانیهای علمی و کارگاههای آموزشی مورد بحث و بررسی قرار می گیرند؛ که این عناوین عبارتند از مخابرات بی سیم، شبکه‌های شناختی، شبکه‌های بی سیم، شبکه حسگر بی سیم، مخابرات ماهواره ای و فضایی، مخابرات نوری، شبکه‌های پهن باند، شبکه‌های مبتنی بر نرم افزار، امنیت سیستمها و شبکه‌های مخابراتی، امنیت اطلاعات، اینترنت اشیاء، بیگ دیتا، شبکه‌های ابری، مایکروویو و امواج میلیمتری و تراهرتز، انتشار امواج و آنتن، محاسبات هوشمند، پردازش سیگنال در مخابرات، شبکه‌های اجتماعی، مخابرات سبز، استراتژی و تنظیم مقررات در ICT.

وی با اشاره به اینکه هنوز ۱۰ روز تا پایان تاریخ دریافت مقالات زمان باقی است، گفت: تعداد مقالات در حال افزایش است.

وی ادامه داد: جهت گزینش مقالات دریافتی دو کمیته علمی داخلی و بین المللی وجود دارد، که کمیته علمی بین المللی شامل ۵۵ نفر از ۱۷ کشور جهان است و هر مقاله به ۵ داور اختصاص داده میشود و برای تصمیم نهایی در مورد مقالات به نظرات حداقل ۳ داور نیاز است.

لازم به ذکر است مقالاتی که در این کنفرانس مورد تأیید قرار بگیرند در سایت IEEE ایندکس خواهند شد.

گفتنی است چند روز قبل از شروع سمپوزیوم کارگاههای تخصصی توسط متخصصان داخلی و خارجی برگزار می شود، همچنین  سخنرانی های کلیدی سمپوزیوم توسط سخنرانان مراکز معتبر عمدتا خارجی انجام می شود و نمایشگاه جانبی کنفرانس نیز با هدف ارائه آخرین دستاوردهای صنایع مخابرات داخل کشور برپا خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-05-07 20:44

افزودن دیدگاه جدید