کد مطلب: 

186531

اتصال 3000 مسافر نوروزی به وای فای عمومی مبین‌نت در کیش

بررسی فروش تورهای گردشگری بعد از اتمام تعطیلات نوروزی نشان داده است در نوروز 95 جزیزه کیش یکی از اولویت‌های اول مسافران برای اقامت و لذت بردن از تعطیلات بوده است.
اتصال 3000 مسافر نوروزی به وای فای عمومی مبین‌نت در کیش

به گزارش سیتنا، سفر و غیر سفر هم ندارد در هر جایی که باشی آنلاین بودن به یکی از دغدغه‌های همیشگی تبدیل شده است. خیلی از مسافران حتی در زمان انتخاب هتل محل اقامت‌شان وای فای رایگان را مزیت رقابتی هتل‌ها می‌دانند.

دقیقا به همین دلیل شرکت ارتباطات مبین نت وای فای عمومی خود با نام تجاری وایمو را در جزیره کیش توسعه داده است که اتفاقا با استقبال چشمگیر مسافران نوروزی روبرو شد.

به‌طوریکه در طول نوروز بیش از 3000 مسافر به وای فای عمومی مبین‌نت در مکان‌های پرترددی مانند فرودگاه، پارک خانواده، بندرگاه، پارک میرمهنا، بازار مروارید، اسکله، پارک مروارید، کشتی یونانی، ساحل مرجان، کلبه هور و... متصل شده‌اند.

درباره وایمو (WIMO)

وایمو خدمت اینترنت بی‌سیم وای فای عمومی مبین‌نت است که در مراکز عمومی و پرترافیک و یا در سطح جغرافیایی خاصی از طریق طرح‌های زمانی و حجمی در اختیار کلیه کاربران، صرف نظر از اینکه مشترک وایمکس مبین‌نت هستند یا خیر قرار می‌گیرد. از عمده ترین مزایای این خدمت عدم نیاز به مودم و یا گیرنده خاصی است. کاربران می توانند تنها با ثبت نام در سایت وایمو و دریافت نام کاربری و رمز عبور مبتنی بر شماره تلفن همراه خود با استفاده از دستگاه‌های هوشمند به اینترنت متصل شوند.

اپلیکیشن وایمو

این اپلیکیشن برنامه ای است برای شناسایی آسان تر نقاط تحت پوشش شبکه وای فای عمومی مبین‌نت که با بهره‌گیری از GPS دستگاه‌های هوشمند نزدیک ترین نقطه وایمو نسبت به محل قرارگیری فعلی‌تان را اعلام خواهد کرد.

برای دریافت این برنامه به نشانی www.wimo.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-04-30 10:23

افزودن دیدگاه جدید