کد مطلب: 

186431

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین پست‌ بانک‌ ایران و بانک‌ پارسیان

پست بانک‌ ایران و بانک پارسیان در راستای گسترش همکاری‌ها و به‌منظور استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های یکدیگر، طی مراسمی تفاهم‌نامه مشترک همکاری امضاء کردند.
امضای تفاهم‌نامه همکاری بین پست‌ بانک‌ ایران و بانک‌ پارسیان

به گزارش سیتنا، دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در این مراسم گفت: همکاری این دو بانک و استفاده از ظرفیت‌های متقابل یکدیگر، موجب گسترس خدمت‌رسانی به هموطنان درسطح کشور می‌شود.
وی تصریح کرد: ایفای نقش و وظایف بانک تخصصی در حوزه‌های IT و ICT و حضور گسترده با ارائه خدمات متنوع بانکی در 12هزار باجه نمایندگی درسطح روستاهای کشور، دو راهبرد این بانک است که می‌تواند در گسترش همکاری‌ها با بانک پارسیان مؤثر باشد.
فرحی با اشاره به ارتقاء کمی و کیفی خدمات در شعب و باجه‌های نمایندگی این بانک افزود: همکاری‌های لازم در زمینه‌های تسهیلات، اعتبارات و خدمات ارزی از موضوع‌های اصلی این تفاهم‌نامه است که قطعاً بانک پارسیان نیز می‌تواند از ظرفیت‌های پست‌بانک‌ایران در حوزه‌های IT و ICT استفاده نماید.
وی درپایان از گسترش همکاری‌های متقابل استقبال کرد و امضای این تفاهم‌نامه را فرصتی برای استفاده از ظرفیت‌های متقابل دو بانک برای کاهش هزینه‌ها و بهای تمام‌شده خدمات برشمرد.
دکتر پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان در مراسم امضای تفاهم‌نامه مشترک با پست‌بانک‌ایران تأکید کرد: این بانک دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی برای ارائه خدمات بانکی است که می‌تواند به نفع شبکه‌بانکی کشور باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: مهمترین راه رسیدن به موفقیت مشترک، گسترش همکاری‌ها، هم‌افزائی و تبادل تجارب یکدیگر است و همه باید تلاش کنیم این مهم عملیاتی شود.
پرویزیان با بیان اینکه؛ بانک پارسیان به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور، ظرفیت‌های مناسبی دارد افزود: امضای این تفاهم‌نامه مسیر را برای استفاده از ظرفیت‌های متقابل مسیر می‌سازد.
وی گفت: کمک به رونق واحدهای تولیدی کوچک و متوسط، واحدهای دانش‌بنیان و صادرات‌محور و همچنین همکاری با دولت برای تکمیل و اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام، چهار محور مهمی از فرامین مقام معظم‌ رهبری در پیام نوروزی بود که این دو بانک می‌توانند با همکاری یکدیگر در این محورها مشارکت داشته باشند.
پرویزیان درپایان تأکید کرد: قطعاً استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر موجب کاهش هزینه‌های ارائه خدمات به هموطنان خواهد شد که انتظار داریم این مهم محقق شود.
مشارکت در اعطای تسهیلات در پروژه‌ها و طرح‌ها به صورت سندیکائی، ایجاد روابط متقابل در زمینه ارائه خدمات کارگزاری، استفاده از امکانات آموزشی فی‌مابین، بهره‌برداری مشترک از ظرفیت‌های شعب یکدیگر، زیرساخت‌های فنی و زیربنائی هر دو بانک و انجام عملیات پول‌رسانی شعب پارسیان در مناطق مورد نیاز توسط پست‌بانک‌ایران از مهمترین محورهای همکاری این دو بانک است.
بنابراین گزارش: ایجاد امکان و زیرساخت‌های لازم جهت ارائه خدمات بانکی ازجمله وصول چک‌ها و پرداخت اقساط مشتریان هردو بانک در یکدیگر، همکاری‌های لازم در زمینه‌های تکنولوژی، نرم‌افزار‌ها و خدمات متقابل، ارائه خدمات ویژه به مشتریان خوش‌حساب هر دو بانک، سرمایه‌گذاری‌های مشترک در طرح‌ها و پروژه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت، استفاده از دستگاه‌های خودپرداز یکدیگر از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه است.
گفتنی است: مشارکت در تأمین مالی SME ها، طرح‌های نیمه‌تمام و بخش‌های صادرات و همچنین طرح‌های دانش بنیان و اشتغال‌زا از سایر محورهای این تفاهم‌نامه است که در راستای اهداف و سیاست‌های دولت می‌باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-04-25 12:11

افزودن دیدگاه جدید