کد مطلب: 

185037

ترکیب کمیته رتبه بندی پایگاه‌های خبری اعلام شد

سومین جلسه کمیته رتبه بندی پایگاههای خبری به منظور بررسی پرونده های خوداظهاری برگزار و با پیشنهاد اعضا، ارسال خوداظهاری برای طرح رتبه بندی پایگاه های خبری تا ٨ اسفند تمدید شد.
ترکیب کمیته رتبه بندی پایگاه‌های خبری اعلام شد

به گزارش سیتنا، در این جلسه بررسی مصادیق محول به کمیته رتبه بندی آغاز شد. این موارد شامل شاخصه های درست نویسی و رعایت اصول ویرایش، به روز بودن اخبار برگزیده، بهره گیری از فن آوری های نوین، آرشیو و جستجوی فعال و راستی آزمایی خوداظهاری وب رنک گوگل می شود.

در این جلسه همچنین روش بررسی خوداظهاری های فاقد امتیاز و فاقد مستندات مشخص شد. تعیین روش اعلام نهایی نتایج کمیته رتبه بندی پایگاههای خبری یکی دیگر از مصوبات جلسه عصر یکشنبه بود.

با پیشنهاد اعضای کمیته رتبه بندی پایگاههای خبری مهلت ارسال خود اظهاری تا ٨اسفند تمدید شد.

چهارمین جلسه کمیته رتبه بندی پایگاههای خبری یکشنبه  ١٣٩۴.١٢.٩ برگزار خواهد شد.

کمیته رتبه بندی پایگاههای خبری از ترکیب زیر تشکیل شده است: ٢ استاد ارتباطات به انتخاب مجمع روسای دانشکده ها و گروههای ارتباطات دانشگاههای تهران، یک مدیرمسئول پایگاههای خبری عمومی و یک مدیر مسئول پایگاههای خبری تخصصی و یک سردبیر پایگاه خبری، همگی به انتخاب مدیران مسئول خبرگزاری ها و عضو ششم نیز مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی .

در این دوره به ترتیب آقایان اردشیر زابلی زاده، حمیدرضا ضیائی پرور (اساتید ارتباطات)، بیژن مقدم(الف)، محمدصادق عرب لو (تابناک)، مهدی شاملو (ورزش ٣)، محمد نوین (فرارو) و حسن محرابی(مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی) اعضای این کمیته هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-22 19:09

افزودن دیدگاه جدید