کد مطلب: 

184984

بازتعریف تازگی توسط سامسونگ با یخچال‌های مدل 4-Door Flex

فریزرها این روزها بیش از همیشه مورداستفاده قرار می‌گیرند. به‌ویژه استفاده از آن در میان کاربرانی که علاقه دارند تا برای صرفه‌جویی در وقت، حجم بالاتری از مواد غذایی را خریداری و انبار کنند، در حال گسترش است. موردی که با توجه به زندگی شلوغ شهری، بیش از پیش تبدیل به یک نیاز شده است. اما این نیاز عواقبی نیز دارد. ازجمله اینکه چنین افرادی، محکوم به فراموش کردن طعم تازگی مواد غذایی هستند.
بازتعریف تازگی توسط سامسونگ با یخچال‌های مدل 4-Door Flex

به گزارش سیتنا، اخیراً اما شرکت سامسونگ  الکترونیکس در گردهمایی خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA Forum) خود در لیسبون پرتغال، در یک نوآوری تازه، فناوری Precise Chef Cooling را معرفی کرده است. این فناوری که در جدیدترین یخچال فریزر این شرکتT9000 4-Door Flex استفاده شده، با حداقل کردن تغییر دمای داخلی یخچال، مواد غذایی را در تازه‌ترین حالت حفظ می‌کند. جورج برکات، مدیر منطقه‌ای لوازم دیجیتال سامسونگ در خاورمیانه و شمال آفریقا می‌گوید: «ما پیش از این هرگز برای غذای تازه به فریزر اعتماد نمی‌کردیم. ولی حالا سامسونگ یخچال انقلابی T9000 4-Door Flex را معرفی کرده که همراه با فناوریPrecise Chef Cooling به مصرف‌کننده اجازه می‌دهد غذا را به تازگی روز اول صرف نماید.» وی ادامه می‌دهد: «حالا دیگر نیازی به گذشتن از طعم و بافت تازه مواد غذایی برای ذخیره کردن آن‌ها در فریزر نیست.»

حفظ تازگی در غذاهای تازه و یخ‌زده
یخچال جدید 4-Door Flex سامسونگ تازگی و مزه مواد غذایی را حفظ می‌کند. سیستم خنک‌کننده سه‌گانه دما را کنترل می‌کند و با ایجاد رطوبت حداکثری، مانع از اختلاط بوهای مختلف می‌شود. این سیستم هوای خنک را با استفاده از سه خنک‌کننده به‌طور مستقل به سه بخش از یخچال و فریزر وارد می‌کند. همچنین با حفظ رطوبت در داخل یخچال شرایط بهینه نگهداری به وجود می‌آید که تازه ماندن مواد غذایی را تضمین می‌کند. یک صفحه فلزی خنک‌کننده در پشت یخچال، سرما را نگه می‌دارد و کمک می‌کند مواد غذایی برای مدت بیشتری تازه بمانند و همچنین هوای گرم وارد شده به یخچال در اثر باز کردن درها، با هوای سرد جایگزین شود.

فضای اضافه برای یخچال یا فریزر
مهمانی، عید، تعطیلات و ... زمان‌هایی هستند که برای نگهداری غذاهای یخ‌زده یا میوه‌های تازه به فضای بیشتری نیاز است. سامسونگ این نیاز را با طراحی ویژگی FlexZoneTM  مرتفع کرده است. قسمت پایینی دستگاه در سمت راست که این ویژگی برای آن تعریف شده، با برخورداری از چهار پیش‌فرض دمایی می‌تواند به آسانی به یخچال یا فریزر تبدیل شود و نیازهای خانواده‌ها را در نگهداری اقلام غذایی برآورده سازد. یخچال جدید سامسونگ، در راستای تعهد این شرکت به ایجاد یک سبک زندگی راحت برای کاربران، تولید شده است. دستگاهی که سبب می‌شود مصرف‌کنندگان بدون نگرانی از کمبود فضا در یخچال یا فریزر خود، آنچه را نیاز دارند خریداری کنند و خیال‌شان نیز بابت تازگی آن‌ها آسوده باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-21 19:20

افزودن دیدگاه جدید